معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی؛

سازمان دانش‌آموزی بازویی توانمند برای معاونت پرورشی در زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بازویی توانمند برای معاونت پرورشی در زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است

متن پیام سید احمد موسوی؛ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای مشارکت اجتماعی دانش آموزان و به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی ایشان است.

این سازمان با تکیه بر اصل فراهم آوردن بستر رسیدن به حیات طیبه برای دانش‌آموزان، آموزش مهارت‌های فردی، اجتماعی و زندگی گروهی، برگزاری اردوهای هدفمند و مهارت‌محور دانش‌آموزی و تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد را مد نظر دارد و از این راه برای دست‌یابی دانش‌آموزان به فضایل اخلاقی ‌و کمالات انسانی، تقویت روحیه نوع‌دوستی و تعاون، مشارکت فعالانه و دلسوزانه و ایجاد علاقه به فرهنگ اسلامی ایرانی؛ برنامه‌ریزی و فعالیت‌های متنوع دارد.

بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

اینجانب ضمن تبریک بیست و چهارمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، از همت والا، مجاهدت های ارزشمند و دلسوزانه و مساعی خالصانه همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه؛ مدیران و مربیان پیشتاز و پایبند به اهداف متعالی تربیت اسلامی و ایرانی، دانش آموزان عزیز عضو تشکل پیشتازان، اعضای محترم مجامع دانش‌آموزی، شوراها و مجالس دانش‌آموزی، دانش‌آموز خبرنگاران عضو پانا صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم با استعانت از خداوند سبحان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد نقش آفرینی پیروزمندانه اعضای این سازمان بزرگ دانش آموزی، در سازماندهی و تقویت فعالیت‌های اثر گذار در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم. برای همه شما عزیزان سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار