امام جمعه شهرستان کاشمر:

شهیدان الگوی زنده هستند

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر گفت شهیدان جسمشان هم که از دنیا رفت  قدرت روحی دارند و الگوی زنده هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان الگوی زنده هستند

جواد طاهری در همایش باغبان گلها که با حضور مدیران و مربیان اسبق کانون فرهنگی تربیتی لقمان برگزار شده بود، اظهار کرد: شهیدان جسم شان هم که از دنیا رفت قدرت روحی دارند و شهیدان الگوی زنده هستند.

وی تصریح کرد: تعبیر قرآن هم این است که نگویید مرده اند بلکه این شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی خاص می‌خوردند.

معلم شهید شهابیان یک الگو است

وی ادامه داد: شهید شهابیان یک معلم و یک الگو است برای کسی که می خواهد معلمی کند. شهید هادی شهابیان بین گرفتاری ها و مشکلات، کار تربیتی کرده و کار معلمی اش را به بهترین نحو انجام داده است.

امام جمعه کاشمر تاکید کرد: البته مطالبات ما از مسئولین به جای خودش باید باشد و پیگیری شود، اما معلمی کردن در سخت ترین شرایط و با نشاط ترین وضعیت نیز باید انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری با شاره به اینکه شهید یعنی شاهد بودن کسی که می بیند و شهید موثر است، بیان کرد: معلم مشق عشق می کند و آینده را می نویسد و می سازد و به تعبیر زیبای مقام رهبری معلم معمار آینده است. آیا می دانید حزب الله لبنان را چه کسی ساخت؟ شهید چمران به عنوان یک معلم رفت جنوب لبنان و معلم بچه های آنجا شد و اکنون دانش آموزان شهید که عده ای به قم آمدند و درس خواندند و برگشتند و چه افرادی که نظامی یا دکتر و مهندس شدند حزب الله لبنان را تشکیل دادند و امروز افتخار اسلام هستند و برای ظهور مهدی (عج) زمینه سازی می کنند انشاالله همه ما از شفاعت شهیدان مخصوصا معلم شهید بهرمند شویم.

خبرنگار دانش آموز:محمد حسین راستگو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار