به مناسبت گرامیداشت مقام معلم انجام شد:

دیدار معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، با مادر شهیدان مظفر

پاکدشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به مناسب گرامیداشت هفته معلم در منزل مادر شهیدان مظفر، در شهرستان پاکدشت، حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون پرورشی و فرهنگی  شهرستان‌های استان تهران، با مادر شهیدان مظفر

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، به یاد شهیدان مظفر، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیداصغر میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، حسین سعیدی‌یکتا مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، اشرف قمری رئیس اداره امور تربیتی و فرهنگی، محمد حسنی معاون پرورشی پاکدشت و طیبه ایوبی مسئول مشاوره اداره و هیئت همراه در منزل مادر شهیدان مظفر حاضر شدند.

دهنوی در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم به بیان فضیلت‌های معلمان پرداخت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به خصوص شهدای فرهنگی را وظیفه اصلی خود در معاونت پرورشی و فرهنگی دانست.

در این دیدار حسین سعیدی‌یکتا مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران نیز به گفت و گو با خانواده شهیدان مظفر پرداخت و خاطر نشان کرد : جایگاه کنونی ما مرهون رشادت‌های شهدا است و باید این میراث بزرگ به جا مانده از شهدای عزیز را پاسداری کنیم.

محمود مظفر برادر شهید علی مظفر ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان گرامی به بیان فضیلت‌های شهدا پرداخت و خود را مدیون خون شهدا دانست و گفت: تلاش ما این است که راه شهدا را به فرزندان خود بیاموزیم تا مثل نقشه راهی در زندگی خود استفاده کنند.

ام‌الشهدای مظفر ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های استان تهران و مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت و هیات همراه آنان ، خاطراتی از شهید علی مظفر بیان کرده و گفت فرزندانم را با افتخار تقدیم امام حسین (ع) کردم.

در پایان، مادر شهدا کتابی با عنوان ستاره‌های کوکب، به سعید دهنوی تقدیم کردند.

خبرنگار : عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار