معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

اتحاد رکن رکین موفقیت جمعی است

تبریز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اتحاد را رکن رکین موفقیت جمعی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد رکن رکین موفقیت جمعی است

علی عبدلی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه جامع دست سازه های ریاضی آذربایجان شرقی در مقطع ابتدایی ضمن تبریک هفته معلم گفت: معلمان بویژه همکاران دوره ابتدایی سنگرسازان بی سنگری هستند که مخلصانه و فداکارانه در سنگر تعلیم و تربیت مجاهدت می‌ کنند.

معاون آموزش ابتدایی استان ادامه داد: اخلاق، خصوصیات و صفات برجسته استاد مطهری باعث ماندگاری وی شد و روز شهادت ایشان بهترین روز از تقویم برای نامگذاری روز معلم بود و هدف حضور ما در هفته معلم بهانه ای برای گرامیداشت این عالِم ربّانی و قدرشناسی از زحمات شما معلمان عزیز است.

وی اتحاد را رکن رکین موفقیت جمعی برشمرد و افزود: تمامی نتایج حاصله و دستاوردهای غرور آفرین در سایه وحدت، انسجام، تعامل سازنده همکاران و در یک کلام اتحاد اتفاق می افتد.

معاون آموزش ابتدایی استان ارتباط سازنده با اولیا را در راستای حل مشکلات دانش آموزان ضروری شمرد و اذعان کرد: دانش آموزان باید بر محور تعلیم و تربیت تمام ساحتی تربیت شوند و بنیه و اساس تربیت که بدون تردید در دوره حساس ابتدایی اتفاق می افتد، به دستان توانمند شما معلمان مقطع ابتدایی رقم می‌خورد و این امر میسر نمی شود مگر در سایه ارتباط اثربخش با اولیا آنان.

عبدلی در پایان با اشاره به اساس سیاست های وزارت مبتنی بر تربیت مهارت محور خاطرنشان کرد: کودکان سرمایه اصلی و سرمایه گذاری بلند مدت این مملکت هستند همانگونه که امام راحل فرمودند "امید من به شما دبستانی هاست‌"، باید از این مقطع بر توانمندی های مهارتی دانش آموزان در کنار آموزش سایر مبانی تمرکز کنیم و این امر بر پایه راهنمایی های پیامبرگونه شما معلمان در هدایت آنان به سوی سعادت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار