روایتی از صحنه‌ای که پرسپولیس می‌توانست زودتر مقابل پیکان به گل برسد

تهران (پالنا) - سعید صادقی هافبک پرسپولیس با قاطعیت معتقد بود که مدافع پیکان روی او مرتکب پنالتی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
روایتی از صحنه‌ای که پرسپولیس می‌توانست زودتر مقابل پیکان به گل برسد

بازی پرسپولیس و پیکان به خودی خود یک دیدار معمولی مثل همه بازی‌های دیگر لیگ برتر بود. با این حال حواشی قبل از این دیدار در خصوص محل برگزاری مسابقه ، بلیط فروشی ، اجاره ورزشگاه آزادی، بیانیه‌های مختلف دو باشگاه استقلال و سپاهان باعث شد تا حساسیت این بازی به اوج خودش برسد و این دیدار از حالت یک بازی نرمال بیرون بیاید. هرچه که بود پرسپولیس در روزی که کارش مقابل پیکان گره خورده بود، با یک پنالتی مشکوک موفق شد این تیم را شکست دهد و با کسب ۳ امتیاز این دیدار دوباره به صدر جدول صعود کند.

ارسال امید عالیشاه از سمت راست باعث شد تا لئاندرو پریرا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد ولی تعادل این بازیکن در محوطه جریمه برهم خورد و موعود بنیادی فر هم تصمیم گرفت اعلام پنالتی کند. پنالتی که خیلی مشکوک بود و بعضی از کارشناسان داوری و پیکانی‌ها معتقد بودند که خطایی صورت نگرفت و داور اشتباه کرد. هرچند پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که در آن صحنه مدافع پیکان پریرا را شارژ کرد و داور به درستی اعلام پنالتی کرد، ولی آن‌ها هم بر این نظر بودند که دقایقی قبل از پنالتی اعلام شده از سوی داور، مدافع پیکان با پا سعید صادقی را متوقف کرد و آنجا هم داور باید به نفع پرسپولیس پنالتی می‌گرفت.

صحنه ای که تقریبا همه کارشناسان داوری با پرسپولیسی‌ها هم عقیده بودند و برخورد مدافع پیکان با صادقی را پنالتی دانستند. با این حال بنیادی فر اعلام خطا نکرد و بازی ادامه پیدا کرد. بعد از پایان بازی در این خصوص خود سعید صادقی واکنش نشان داد. وینگر شمالی قرمزها در خصوص صحنه برخوردش با مدافع پیکان گفت: شک نکنید خطا بود و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد. مدافع حریف قشنگ پای من را زد و داور در آن صحنه مرتکب اشتباه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار