در گفت‌وگو با پانا:

حمید درخشان: صدرنشینی پرسپولیس شانسی نیست

در مورد قلیچ حرف نمی زنم/ سازمان لیگ باید با خاطیان برخورد قاطع کند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان با شایستگی صدرنشین هستند و این اصلا ربطی به شانس ندارد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: صدرنشینی پرسپولیس شانسی نیست

حمید درخشان در گفتگو با پانا، با اشاره به پیروزی مهم پرسپولیس مقابل پیکان گفت: «وقتی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم،همیشه امتیاز گرفتن سخت می‌شود. هیچ تیمی دیگر آسان نیست و باید برای حتی گرفتن یک امتیاز از جان‌مایه گذاشت. پیکان هم چون تقریباً جزو تیم‌های پایین جدولی است، دوست نداشت امتیاز از دست بدهد. آن‌ها واقعاً تیمی دونده، جوان و باانگیزه هستند که دنبال امتیاز گرفتن از پرسپولیس بودند. حواشی و جاروجنجالی هم که قبل از بازی اتفاق افتاد، باعث شد تا آن‌ها با تمام توان حاضر شوند. خیلی‌ها قبل از بازی تهمت زدند که پیکان راه می‌دهد و تیم حریف به خاطر اینکه شایستگی‌اش را ثابت کند، خیلی بسته بازی کرد.»

وی افزود: «پیکانی‌ها برای اینکه گل نخورند، خیلی خوب فضاها را پوشش دادند و فاصله بین خطوطشان را کم کردند. این باعث شد تا تمام لایه‌های نفوذ را ببندند و کار پرسپولیس سخت شد. هرچقدر از زمان بازی گذشت، استرس و فشار روی پرسپولیس بیشتر شد. خدا را شکر بالاخره نفوذها جواب داد و صاحب پنالتی شدیم. هرچند داور باید خیلی زودتر پنالتی روی صادقی را می‌گرفت. واقعاً آن صحنه اصلاً جای بحث نداشت و زاویه داور و کمک هم خوب بود. بااین‌حال خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و ۳ امتیاز را بگیریم. وقتی تیمی استرس بگیرد، در دفاع هم دچار مشکل می‌شود. دقیقاً تیم پیکان هم برنامه‌ریزی کرده بود تا با اشتباه حریف به گل برسد و در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «مطلبی که برای من جای تعجب دارد،نمی‌دانم کی باید یاد بگیریم به برنامه سازمان لیگ احترام بگذاریم. متأسفانه باشگاه‌ها در کار هم دخالت می‌کنند و به همدیگر تهمت‌ و بی‌حرمتی می‌کنند. به‌جای این حرف‌ها باید روی کار خودشان تمرکز کنند و از فوتبال لذت ببرند. تا زمانی که خودشان صدر بودند، همه‌چیز درست بود. وقتی صدر را از دست دادند، فدراسیون و سازمان لیگ و بقیه بد شدند؟ اینجاست که باید سازمان لیگ قاطعانه برخورد کند. وقتی رکن برگزارکننده طبق قانون پیش برود و متخلفین را جریمه و محروم کند، دیگرکسی جرات نمی‌کند به این راحتی نظم مسابقات را به هم بریزد. پیکان هم اگر ورزشگاه استاندارد را برای میزبانی‌اش انتخاب می‌کرد، اصلاً نیازی به این حواشی نبود. مگر قبلاً همین باشگاه برای تیم دیگری میزبانی‌اش را در آزادی برگزار نکرده بود؟ آن موقع چرا کسی حرفی نزد؟»

حمید درخشان گفت: «صدرنشینی پرسپولیس شانسی نیست. من اعتقادی به شانس ندارم. وقتی تیمی زحمت می‌کشد، جایی بالاخره نتیجه‌اش را می‌بیند. پرسپولیس قبل از جام جهانی ۸ امتیاز بالابود اما در چند بازی آن را از دست داد و حتی به رتبه سوم هم رفت. اما بعدازآن روی کارش تمرکز کرد و مزد آرامش و تمرکزش را گرفت. حالا دو فینال خیلی حساس پیش روداریم و باید تمام تلاش خود را برای بردن آن انجام دهیم. انشالله بتوانیم در پایان جام را بگیریم. ما امسال لیگ پرنوسانی شاهد بودیم و این باعث می‌شود، شیرینی قهرمانی دوچندان شود.»

وی در خصوص حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال تأکید کرد: «من حرفی در مورد این شخص ندارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار