معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

بعد از دو سال کرونایی مسابقات فرهنگی، هنری امید فردا بصورت حضوری برگزار می‌شود/ فیلم

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت بعد از دو سال تعطیلات کرونایی مسابقات فرهنگی، هنری بصورت حضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بعد از دو سال کرونایی مسابقات فرهنگی، هنری امید فردا بصورت حضوری برگزار می‌شود/ فیلم

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: «دانش آموزان بخشی از اوقات خود را صرف مسائل درسی می کنند، اوقات فراغت دارند و وقتی را هم صرف استعدادها و هنرهای خود می کنند. ما در مسابقات فرهنگی، هنری ظرفیت های زیادی را ایجاد کرده ایم.»

وی افزود: «دانش آموزان می توانند در این مسابقات شرکت کنند و استعدادهای خود را شناسایی کنند و در جهت تقویت استعدادهای خود تلاش کنند .

نم نبات ادامه داد: «امروز مسابقات سرود را داشتیم که یکی از شاخص ترین و پرجمعیت ترین مسابقات هنری است. مسابقات نمایش و هنرهای تجسمی را هم در پیش داریم. همچنین هفته گذشته مسابقات قرآن به پایان رسید. الحمدلله در این مسابقات جمع کثیری از دانش آموزان شرکت کردند و به مرحله استانی راه پیدا کردند که نفرات برتر برای مرحله کشوری مشخص خواهند شد.»

وی افزود: «ما امسال بعد از دو سال تعطیلات کرونایی توانستیم مسابقات را بصورت حضوری برگزار کنیم.»

مرتضی شکری، رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: در مرحله آموزشگاهی مسابقات فرهنگی هنری 400 هزار دانش آموز، در مرحله شهرستانی و منطقه ای 6 هزار نفر و 1000 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مرحله استانی شرکت کرده اند.»

دانش اموز خبرنگاران: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار