کارشناس مسئول اداره قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد

مسابقات قرآن نقش موثری در شکوفایی تربیت دانش آموزان با معیارهای نظام اسلامی دارد

مشهد(پانا)_کارشناس مسئول اداره قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد گفت:مسابقات قرآن، عترت و نماز یکی از بزرگترین رویداد های فرهنگی است که نقش مؤثر و بی بدیلی در شناسایی، شکوفایی و تربیت دانش آموزان همسو با معیارهای نظام اسلامی و اعتدال فرهنگ عمومی مبتنی بر آموزه های دینی دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن نقش موثری در شکوفایی تربیت  دانش آموزان با معیارهای نظام اسلامی دارد

مهدی فضایلی کارشناس مسئول اداره قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد گفت: امروز ما درخدمت دختر خانم های در مقطع متوسطه اول ودوم و گروه همخوانی دختران ابتدایی این دوره از مسابقات به صورت حضوری که فینال استان است هستیم.

وی ادامه داد: ما در ناحیه یک تعداد۳۷ دانش آموز که به مرحله استانی راه پیدا کرده اند را داریم که به طور کلی ۷۰۰دانش آموز از سطح استان در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی در پاسخ خبرنگار پانا گفت:در مورد مسابقات من صحبت‌هایی که با دانش آموزان کردم بسیار خوشحال و خرسند بودند و با توجه به اینکه مسابقات به صورت گروهی انجام شد دانش آموزان توانستند با دوستان در نواحی و مدارس و حتی شهرستان های استان آشنا بشوند که این خودش باعث می شود دانش آموزان بدانند تنها نیستند و خیلی از کارها با هم فکری و متحد بودن انجام می شود .

فضایلی گفت: در دوران ۵سال سابقه کاری من دانش آموزانی که در این مسابقات شرکت کردند در رشته های مختلف مثل قرائت،آوایی و غیر آوایی تاثیر خیلی خوبی در زندگی‌شان دارد و با زندگی ائمه اطهار و قرآن هم بیشتر آشنا می شوند که انشالله نقش مفیدی در رفتار،کردار با خانواده و اجتماع و حتی دوستانشان داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار