نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس با اجرای رتبه‌بندی سعی کردند از دغدغه‌های فرهنگیان بکاهند

گلوگاه (پانا) - نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی گفت با توجه به مشکلات پیش آمده در تعیین رتبه فرهنگیان، نواقص رتبه‌بندی برطرف می‌شود و سامانه رتبه‌بندی نیز جهت ویرایش گشایش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت و مجلس با اجرای رتبه‌بندی سعی کردند از دغدغه‌های فرهنگیان بکاهند

غلامرضا شریعتی در همایش بزرگ گرامیداشت مقام معلم در شهرستان گلوگاه ضمن تقدیر از تلاش های معلمان و مربیان در تعلیم و تربیت دانش آموزان گفت: همگی ما به مشکلات معیشتی فرهنگیان واقف هستیم و دولت و مجلس با اجرای قانون رتبه بندی سعی کردند بخشی از این مشکلات بکاهند.

این همایش با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی، خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز، جمعی از فرهنگیان بازنشسته و خیران و فرهنگیان شاغل آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه و اعضای هیأت رییسه مجلس دانش آموزی دختران شهرستان در سالن ورزشی شهید چمران شهرستان گلوگاه برگزار شد.

شریعتی بیان کرد: در حوزه انرژی هسته ای پیش از انقلاب در دارخوین مجموعه کوچیکی وجود داشت اما اکنون جزو باشگاه های برتر هسته ای دنیا هستیم؛ همچنین در حوزه‌هایی همانند هواوفضا، پزشکی و دیگر حوزه ها حرف های زیادی برای گفتن داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران: دشمن به دنبال قطع ارتباط دانش آموزان با معنویت و ارزش های ملی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز در این مراسم گفت: دشمن نه تنها به دنبال قطع ارتباط دانش آموزان با معنویت است بلکه به دنبال این است که ارتباط آنها را با ریشه های ملی خود قطع کند.

روح‌ الله سلگی گفت: در دورانی که تفکرات سوسیالیستی و مارکسیستی در دانشگاه ها و مدارس رشد یافت، شاهد تلألو اندیشه های شهید مطهری در محیط های علمی و‌ آموزشی بودیم.

سلگی عنوان کرد: آنچه انقلاب اسلامی به آن باور دارد انسان چندوجهی است و این تلاش توسط معلمان تا رسیدن به انسان کامل ادامه دارد.

وی افزود: غرب به دنبال این نیست که حتی نسخه علم سکولار خود را در اختیار کشورها قرار دهد؛ اما اکنون انحصار علومی که در اختیار چند کشور بوده نیز شکسته شده است.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: دانش آموز و دانشجویی که در دهه ۳۰ برابر نیکسون می ایستاد نمادی از غرش انقلابی ما بود؛ اما اکنون دشمن به دنبال آن است که ابتذال اخلاقی را در جوانان ما تقویت کند، انسان تراز انقلاب را می خواهند به انسانی پیش پا افتاده تقلیل دهند.

امام جمعه گلوگاه: تمام مشکلات کشور توسط آموزش و پرورش حل شدنی است

آیت الله سید ابراهیم میراحمدی نیز در سخنانی گفت: اولین راه رشد یک معلم، عشق و محبت او به دانش آموزان است؛ انتقال گوهرهای علم تنها با عشق و محبت آموزگار امکان‌پذیر است.

میراحمدی افزود: معنویت گرایی باید در مدارس تقویت شد و نقطه ثقل آن برگزاری نماز جماعت است؛ همچنین ملی‌گرایی نیز باید در دانش آموزان نهادینه شود، دانش آموزان باید دانشمندان و مفاخر ملی خود را بشناسند.

وی افزود: یکی از شگردهای دشمن تخلیه کشور از چهره های فرهیخته در حوزه های مختلف است؛ دشمن کاری می‌ کند که از ایرانی بودنمان متنفر شویم، دانش آموزان باید به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

وی خطاب به معلمان گفت: دانش آموزان پژوهشگر، دارای مهارت و‌ عالم تربیت کنید و آنان را نسبت به آینده خود و کشور امیدوار‌ کنید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم به فرهنگیان و قدردانی از حضور مسئولان و خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز، به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های آموزش و پرورش پرداخت.

اسماعیل روحی گفت: کسب رتبه های برتر آموزش و پرورش شهرستان در حوزه های مختلف در سطح استان، برگزاری نشست های قطبی با شوراهای روستاها و دهیاران به منظور مرتفع کردن مشکلات حوزه های آموزشی و پرورشی این مناطق و آغاز تجاری‌سازی چند مدرسه شهرستان از جمله این دستاوردهاست.

روحی عنوان کرد: آموزش و پرورش گلوگاه در ساماندهی املاک رتبه سوم را در استان کسب کرد، همچنین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرستان نیز در این مدت چهار برابر شد.

وی بیان کرد: ساخت مدرسه فرسوده روستای مصیب محله با کمک خیران و نوسازی و ساخت زمین چمن مصنوعی دبیرستان امام صادق با کمک آموزش و پرورش شهرستان، خیران و نوسازی از پروژه های مهم آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه است.

تقدیر از معلمان نمونه سال تحصیلی جاری، تقدیر از فرهنگیان بازنشسته سال تحصیلی گذشته، اجرای گروه سرود دانش آموزی دبیرستان مائده، اجرای استندآپ کمدی، اجرای گروه موسیقی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه های این همایش بزرگ بود.

خبرنگار: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار