سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری رویداد «معلم، چشمه جوشان» ویژه هفته معلم برای تمام دانش‌آموزان

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت تمام دانش‌آموزان برای شرکت در رویداد «معلم، چشمه جوشان» می‌توانند از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آثار خود را ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد «معلم، چشمه جوشان» ویژه هفته معلم برای تمام دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی با اشاره به جزئیات برگزاری رویداد «معلم، چشمه جوشان» با محوریت کانون‌های فرهنگی - تربیتی اظهار کرد: رویداد «معلم، چشمه جوشان» ویژه هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم در کانون‌های فرهنگی - تربیتی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های پیشنهادی در این باره افزود: بهترین جمله‌ای که از معلم شهید مطهری خوانده‌ام، مجری‌گری، دکلمه و شعرخوانی، عکاسی با عنوان معلم دوست داشتنی من، تهیه پادکست متناسب با موضوع پویش، تهیه ویدئوکست متناسب با موضوع پویش، ویژه‌برنامه سپاس معلم، خوشنویسی جملات زیبای تبریک، اجرای سرود متناسب با پویش لباهنک، خاطره‌نویسی، تقدیر از اولین معلم و تهیه کارت تبریک از جمله فعالیت‌های پیشنهادی در برگزاری این رویداد است.

به گفته پورثانی، مواردی مانند تقدیر از پدر یا مادر معلم من، اهدای شاخه گل و تقدیر از مقام شامخ معلم، خوانش شعر با حضور معلم، تزیین میز معلم به صورت گروهی، بهترین جمله در وصف معلم از دیگر فعالیت‌های پیشنهادی درباره برگزاری رویداد «معلم، چشمه جوشان» به شمار می‌رود.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی به بیان نکات اجرایی پیرامون برگزاری این رویداد نیز اشاره و اظهار کرد: مخاطبان این رویداد تمام دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی هستند که می‌توانند از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آثار خود را به آدرس @moallem_cheshme_jushanارسال کنند.

وی در ادامه اعلام کرد: به ۱۲ نفر از دانش‌آموزان برگریده جوایزی اهدا خواهد شد.

پورثانی در پایان اضافه کرد: این رویداد از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه کشوری طرح تحولی کانون‌های - فرهنگی تربیتی امید فردا - استان فارس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار