«تا۱۰بشمار»به نیمه نهایی جشنواره بین المللی« پلی بک» رسید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «تا۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگى فرید ولی زاده و به نویسندگی کیانوش اسلامی در بین 15 اثر راه یافته به بخش نیمه نهایی جشنواره بین المللی Playback International Film Festivalمنچستر انگلستان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
«تا۱۰بشمار»به نیمه نهایی جشنواره بین المللی« پلی بک» رسید

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، چهارمین دوره جشنواره «پلی بک » منچستر انگلیس با هدف یاقتن بهترین استعدادهای بین المللی و داخلی در تمامی بخش های فیلم سازان مستقل برگزار می شود.

نامزدهای نهایی بخش های مختلف این جشنواره در 7 می 2023 (17 اردببهشتماه 1402 )معرفی خواهند شد و در نهایت برگزدیدگان هر بخش ،در ماه دسامبر سال جاری(آذر ماه 1402) در مراسمی در کشور هلند جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

این تازه ترین حضور بین المللی فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار»در سال جاری در جشنوارهای بین المللی است.

فیلم سینمایی«تا ۱۰ بشمار»سال1400 در سالن های سینمایی هنر و تجربه سراسر کشور به نمایش در آمد و یکی چهار فیلم پرفروش این گروه سینمایی لقب گرفت.

داستان «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیر‌ی با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند ونفر بازنده در این ماراتن شرط طرف مقابل را هر چه باشد باید بپذیرد.

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: فرید ولی‌زاده، نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیر فیلمبرداری: حسین قلی‌پور، مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)، آهنگساز: شهاب اکبری و جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی.

همچنین موسسه فوژان فیلم پخش بین الملل این فیلم را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار