روح الله سهرابی *

پسیانی علاقه‌ای به تعرض به ساحت دیگران ندارد

تجربه همکاری بنده با جناب آقای پسیانی به سال‌ها قبل و سریال ۵۰ قسمتی «آرام می‌گیریم» برمی‌گردد. به جرات می‌توان گفت یکی از باکیفیت‌ترین ایام تصویربرداری سریال «آرام می‌گیریم»، روزها یا شب‌هایی بود که آقای پسیانی در صحنه حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پسیانی علاقه‌ای به تعرض به ساحت دیگران ندارد

ایشان بدون اینکه خود را درگیر حاشیه یا مسائل خارج از حیطه حرفه‌ای سینما و سریال کنند، تمام و کمال انرژی خود را صرف نقشی که برعهده داشتند کردند که البته حاصل آن خلق شخصیتی جذاب و دلنشین بود به طوری که معتقدم فارغ از مولفه‌های منحصر به‌فردی که سریال «آرام می‌گیریم» برای جذب مخاطب حداکثری داشت بخش قابل توجهی از موفقیت در اخذ بالاترین رای مردمی در بین سریال‌های تلویزیونی سال را باید مرهون حضور درست و حرفه‌ای آتیلا پسیانی دانست.

در اینکه شخصیتی همچون آتیلا پسیانی که تئاتر، سینما و تلویزیون به نوعی آمیخته با خدمات ارزشمند و ماندگار اوست شکی نیست اما اینکه فردی در این سطح از کیفیت و تاثیر، کماکان در فضایی حرفه‌ای و معین قدم بردارد و اصولاً علاقه‌ای به تعرض به حیطه و ساحت دیگران نداشته باشد و صرفاً در خدمت نقش و وظیفه‌ای که به وی محول شده باشد بسیار ارزشمند و قابل تحسین است؛ شیوه‌ای که امید است بازیگران جوان‌تر هم سرلوحه رفتارهای حرفه‌ای خود قرار دهند. لذا در کنار همه ویژگی‌های مثبت، حضور در اصل ماجرا و پرهیز از حاشیه‌های مخرب و غیرحرفه‌ای شاید از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های این هنرمند عزیز باشد.

برای آتیلا پسیانی عزیز از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسئلت می‌نمایم و آرزو می‌کنم کماکان برای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقش آفرینی کند.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی سینما

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار