پانا بررسی می‌کند:

وضعیت خریدوفروش ملک در شهریار

تهران (پانا) - بررسی قیمت ملک در شهریار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران که پیش‌ازاین در این منطقه صرفاً در زمین و ویلا سرمایه‌گذاری می‌کردند اکنون به سمت آپارتمان‌های کم متراژ آمده‌اند و حالا با یک سرمایه 1 میلیاردی می‌توان در این شهر صاحب خانه شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت خریدوفروش ملک در شهریار

با جهش قیمت مسکن شاهد تبدیل شدن آپارتمان به یک کالای سرمایه‌ای هستیم. کالایی که دیگر صرفاً برای رفع نیاز بی‌خانه‌ها معامله نمی‌شود بلکه بسیاری از مردم برای حفظ ارزش پولشان اقدام به خرید ملک می‌کنند و حالا یا اجاره می‌دهند یا نمی‌دهند.

جهش قیمت ملک در پایتخت نه تنها مصرف‌کنندگان واقعی بازار مسکن را به حومه تهران پرتاب کرده است بلکه سرمایه‌گذاران نیز سلیقه خریدشان تغییر کرده است.

تا سال‌های قبل خریدوفروش ملک در شهرهای نزدیک به تهران مانند کرج یا شهریار به‌این‌ترتیب بود که خریدار آپارتمان در این شهرها عمدتاً مصرف‌کنندگان واقعی مسکن بودند و خریدشان کمتر جنبه سرمایه‌گذاری داشت و اگر کسی سرمایه‌اش را به‌قصد سرمایه‌گذاری به حومه تهران می‌برد اقدام به خرید خانه یا ویلا می‌کرد.

حالا با بالا رفتن عجیب قیمت ملک سرمایه‌گذاران حوزه مسکن در حومه تهران و شهرهایی مانند شهریار حتی آپارتمان‌های کوچک را به‌قصد سرمایه‌گذاری می‌خرند زیرا می‌دانند در این شرایط این نوع ملک بازار بهتری برای معامله جهت خریدوفروش یا رهن و اجاره دارد.

بررسی‌های پانا از قیمت ملک در شهریار نشان می‌دهد که این منطقه هنوز فرصت خوبی برای خرید و سرمایه‌گذاری ملک دارد و به‌راحتی با سرمایه کمی بیش از 1میلیارد تومان می‌توان در این شهر خانه‌دار شد.

خانه‌هایی با متراژ 60 تا 80 متر که عمدتاً سال ساختشان دهه 90 است با قیمت متوسط 1 میلیارد تومان معامله می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار