فراخوان ششمین دوره خاطره‌های معلمی رشد منتشر شد

تهران (پانا) - ششمین دوره «خاطره‌‌های معلمی رشد» توسط مجله رشد معلم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان ششمین دوره خاطره‌های معلمی رشد منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ زندگی هر معلم، مسیری است خاطره‌خیز و سرشار از تجربه‌‌هایی که مرور آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رشد و تعالی دیگر همکاران باشد. بر این اساس، مجله رشد معلم با دعوت از معلمان سراسر کشور به نوشتن خاطرات خود از آن‌ها خواسته تا لحظه‌هایی ماندگار از راه‌های رفته را با همکاران خود در جای‌جای این مرز و بوم شریک شوند.

ششمین دوره «خاطره‌‌های معلمی رشد» توسط ماهنامه «رشد معلم» در دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و با محوریت رویدادهای خاص حین تدریس (مربوط به دانش‌آموزان، والدین و همکاران) و رخدادهای مرتبط با محیط آموزشی و تربیتی مدرسه و اتفاقات تلخ و شیرین در اقلیم محل خدمت برگزار می‌شود.

برای ارزیابی خاطرات در ششمین دوره خاطره‌‌های معلمی رشد بر مواردی چون درس‌آموز و الهام‌بخش بودن، بکر بودن سوژه و موضوع، شروع خوب و پایان‌بندی مناسب، توصیف و فضاسازی خوب و افزایش شوق به دنبال کردن خاطره برای مخاطبان تاکید شده است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیر 1402 و زمان اعلام نتایج، مهر 1402 خواهد بود. گفتنی است آثار برگزیده در مجلات رشد معلم به چاپ خواهند رسید.

علاقه‌مندان جهت شرکت در ششمین دوره خاطره‌‌های معلمی رشد و بارگزاری آثار می‌توانند به وبگاه www.roshdmag.ir مراجعه کنند. برای ورود به صفحه ششمین دوره خاطره‌‌های معلمی رشد اینجا را انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار