برگزاری کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن؛

سعی در تعمیر، نگهداری و تجهیز بناها و اماکن داشته باشیم

خبرگزاری پانا: فرماندار رزن از مدیران ادرات شهرستان خواست تا نخست سعی در تعمیر، نگهداری و تجهیز بناها و اماکن موجود داشته باشند تا به دلیل بی توجهی شاهد تخریب آنها نباشیم.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن به بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در شش ماه نخست سال جاری پرداخته شد.

در این جلسه فرماندار رزن با ذکر این نکته که مدیریت در شرایط مختلف اقتضای خود را دارد از مدیران اجرایی شهرستان خواست تا با بکار گیری تدبیر و اندیشه جبران کمبود منابع مالی را بکنند تا منافع مردم حفظ شود.

کرم اصفهانی در همین راستا به نکات زیر اشاره و از مدیران ادارات شهرستان خواست تا آنها را در دستور کار خود قرار دهند: پرورش و حمایت از نوآوری، خلاقیت و ابتکار در بین کارکنان، سعی در ساده سازی امور و پرهیز از پیچیده سازی روند اجرایی، هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید، تشویق و بها دادن به کارهای گروهی که منجر به نتایج مطلوبتری خواهد شد، جایگزین کردن راه حل های اساسی به جای راه حل های موقت و زودگذر.

در جلسه تقسیم اعتبارات شهرستان به اولویت بندی پروژه های عمرانی ادارات پرداخته شد و فرماندار رزن از مدیران ادارات شهرستان خواست تا نخست سعی در تعمیر، نگهداری و تجهیز بناها و اماکن موجود داشته باشند تا به دلیل بی توجهی شاهد تخریب آنها نباشیم.

در این راستا از جمله اولویت های آموزش و پرورش رزن تکمیل هنرستان کار و دانش امیرکبیر و لزوم تخصیص اعتبار جهت احداث و تکمیل زمین ورزشی چمن مصنوعی دانش آموزان در شهر های رزن و قروه برشمرده شد.

در زمینه راه و شهرسازی تخصیص اعتبار جهت ترمیم و روکش آسفالت در راه های روستایی و اصلاح نقاط حادثه خیز راههای مواصلاتی از اولویت ها بر شمرده شد و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن هشت مورد اصلاح پیچ و حذف نقاط برفگیر در محور کرفس ـ ناکین ـ عین‌آباد را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.

در بخش جهاد کشاورزی فرماندار رزن با اشاره به اهمیت این حوزه گفت: سیاست کلی در تخصیص اعتبارات مناسب به منظور ارتقای کشاورزی در کشور است که علاوه بر بی اثر کردن تحریم های دشمنان منجر به تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی خواهد شد.

اصفهانی مهمترین اولویت های شهرستان را تکمیل و بهره برداری از دو طرح تصفیه خانه رزن و سد شنجور دانست و از مدیران این حوزه ها خواست تا با پیگیری ویژه سعی در به اتمام رسانیدن هرچه سریعتر این پروژه ها داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار