معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آمزوش و پرورش:

شهدا با سن کم، دنیای بزرگی را تکان دادند

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت چنان که سردار شهید سلیمانی فرموده‌اند، شهدا را شهدا می‌شناسند. اغلب این شهدا با سنی کم، دنیای بزرگی را تکان دادند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شهدا با سن کم، دنیای بزرگی را تکان دادند

به گزارش معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش؛ در راستای سیاست حضور میدانی مدیران دولت مردمی سیزدهم و در امتداد سفرهای استانی دولتمردان، قاسم احمدی لاشکی (معاون حقوقی امور مجلس وزارت آموزش و پرورش) وارد شهرستان فسا در استان فارس شد.

احمدی‌لاشکی در حاشیه زیارت گلزار شهدای فسا در جمع تعدادی از دانش‌آموزان اظهار کرد: از کار خوب و ارزشمند دانش‌آموزان فسا در خصوص تکریم مقام شامخ شهدا تقدیر می‌کنم.

وی افزود: چنان که سردار شهید سلیمانی فرموده‌اند، شهدا را شهدا می‌شناسند. اغلب این شهدا با سنی کم، دنیای بزرگی را تکان دادند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در طول انقلاب بیش از ۲۵۰ هزار شهید نثار انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی ادامه داد: مشکلات و موانع بزرگی در مسیر داریم لذا به خون شهدا متوسل می‌شویم و از آن‌ها استمداد می‌طلبیم.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: شهدا عزیزترین دارایی خود را نثار انقلاب کردند تا امنیت امروز ما تامین شود.

حجت‌الله فیروزی افزود: در این سفر، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با حضور در شهرستان فسا در برنامه‌های مختلفی مشارکت خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود که در این سفر، مجید احمدی (معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان فارس) معاون وزیر را همراهی می‌کند.

حضور در گلزار شهدای شهرستان فسا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا که با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه صورت گرفت، اولین برنامه احمدی لاشکی در فسا بود.

دیدار با معلمان، تجلیل از معلمان نمونه فسا، افتتاح 2 پروژه آموزشی، شرکت در جلسه جمع‌بندی سفر و... از جمله برنامه‌های معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این سفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار