دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهید علاف پور

اهواز (پانا) - معاون امور حقوقی و مجلس سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در منزل دانش‌آموز شهید علاف پور در اهواز به مقام شامخ شهدای دانش‌آموز ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهید علاف پور

شهید عبدالحسین علاف پور از شهدای دانش آموز عملیات کربلای ۴ است که در ۴ دی ماه ۱۳۶۵ به شهادت رسید و پس از چند سال پیکر این شهید بزرگوار به کشور بازگشت.

قاسم احمدی لاشکی با حضور در منزل شهید علاف پور ضمن ادای احترام به شهدای دانش آموز تاکید کرد: با توجه به سخنان رهبر انقلاب باید زندگینامه شهدا را حتما مطالعه کرد و این توصیه را اخیرا بار دیگر به جوانان داشتند که این زندگینامه ها را مطالعه کنید.

معاون امور حقوقی و مجلس سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید گفت: امروز شهید عبدالحسین علاف پور ما را پذیرفت تا خدمت خانواده ایشان برسیم.

وی افزود: در سفر استانی رئیس جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش حتما یکی از برنامه های ما دیدار با خانواده شهدا خواهد بود.

احمدی لاشکی گفت: این شهید عزیز هم کلاس درس را دنبال کرد و هم در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کرد، باید بگوییم مادر شهید عبدالحسین این فرزند را بر اساس حیات طیبه تربیت کرد و همه تلاش ما که امروز برای تربیت دانش آموزان بر اساس سند تحول و حیات طیبه است را باید با افتخار از مادر شهید علاف پور فراگیری کنیم.

دانش آموز خبرنگار: حسن سواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار