معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

توجه به توصیه‌های بهداشتی از اولویت‌های اصلی است

تبریز (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی توجه به توصیه‌های بهداشتی را از اولویت‌های اصلی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به توصیه‌های بهداشتی از اولویت‌های اصلی است

تراب محمدی در مراسم گرامیداشت هفته سلامت گفت: هفته سلامت جز بهترین فرصت ها برای انسان است چرا که این هفته فرصت بسیار خوبی برای طراحی و برنامه ریزی محتوا های آموزشی در خصوص انتقال هر چه خوب تر بحث سلامت به دانش آموزان است.

وی ادامه داد: توجه به توصیه های بهداشتی از اولویت های اصلی است و لذا در این رابطه مربیان بهداشتی که در مدارس هستند باید با فعالیت های مختلف در این خصوص دانش آموزان را با این توصیه های بهداشتی بیشتر آشنا کنند.

محمدی اظهار کرد: یکی از مولفه های اصلی بحث سلامت، سلامت روانی است اما متاسفانه در حال حاضر دشمن جایی را برای تهدید جز فضای مجازی که جولانگاه اصلی خود است پیدا نکرده است و لذا در این خصوص تمام سعی خود را می‌کند تا سلامت روان دانش آموزان را بر هم بزند که اگر به موقع نتوانیم این موضوع را کنترل کنیم نتیجه این تهدید، تهدید سلامت جسم دانش آموزان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با همکاری یکدیگر دانش آموزان را با بحث سلامت جسم و روان آشنا کنیم تا در آینده یک جامعه سالم داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار