پیام قاسم نوده فراهانی در راستای انتخابات هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف ایران

تهران (پانا) - رئیس اتاق اصناف ایران در راستای انتخابات هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف ایران پیام صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام قاسم نوده فراهانی در راستای انتخابات هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف ایران

به گزارش اتاق اصناف ایران متن پیام به شرح زیر است؛

اصناف قدیمی‌ترین نهاد مدنی خودجوش‌اند که در بخش‌های مختلف اقتصادی تولیدی، توزیعی و خدماتی با دولت‌ها و مردم در تعامل‌اند. اصناف و بازار به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل اقتصادی جامعه در مقایسه با سایر بخش‌های دیگر اقتصادی، از گستره‌، جمعیت و تأثیرگذاری بیشتری در جامعه ایران برخوردار هستند.

امروز ما در آستانه انتخابات هشتمین دوره هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران قرار گرفته‌ایم و یکایک نمایندگان اصناف سراسر کشور وظیفه سنگینی در حفظ میراث گرانبهایی که در طول تاریخ از بزرگان اصناف و بازار به آن‌ها رسیده است، بر دوش دارند.

در حوزه اقتصادی مجموعاً ۳ میلیون واحد صنفی در کشور مشغول فعالیت هستند؛ که از این مجموعه، حدود ۴۹ درصد صنوف توزیعی، ۱۹ درصد را صنوف تولیدی و ۱۶ درصد خدماتی، ۱۶ درصد خدمات فنی در کشور به خود اختصاص داده است. خانواده‌ای با بیش از ۸ میلیون نفر شاغل که در مجموعه ۴۶۱ اتاق اصناف و ۷۲۳۳اتحادیه صنفی در کشور سازماندهی شده‌اند و سرپرستی این مجموعه عظیم را عهده‌دار هستند.

شرایط پرتلاطم منطقه و جهان و ماجراجویی‌های بین‌المللی سلطه‌گران و اتباعشان، ایران اسلامی را با اوضاع پیچیده‌تری از گذشته روبه‌رو ساخته است. اقتدار کشور برای مواجهه با این شرایط، به هوشمندی و عزم راسخ و در دست داشتن ابتکار عمل از سوی همه‌ی مسئولان علی الخصوص مدیران بخش خصوصی اقتصاد کشور نیازمند است.

بدون شک رأی شما نمایندگان عزیز می‌تواند تأثیر بسزایی در آینده اقتصادی کشور داشته باشد و به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی لازم است منافع کل کشور و بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

بنابراین از تمامی نمایندگان اتاق تقاضا دارم برای آینده بهتر و رشد و ارتقای این تشکل مدنی و همچنین کمک و مساعدت بهینه به ساختارهای مختلف حاکمیتی کشور عزیزمان ایران، بزرگان جامعه اصناف کشور که صاحب اهلیت حرفه‌ای هستند را برای اداره اتاق انتخاب نمایند. ‌رفتار و کنش‌های نمایندگان اصناف در فرآیند انتخابات اتاق، قطعاً می‌تواند به‌عنوان الگوی اخلاق‌مداری، توجه به عقاید مختلف و احترام به حق انتخاب و در فضایی به دور از هرگونه تخریب و در رقابتی سالم و صمیمانه، ترویج و نهادینه شود.

تحقّق بخشیدن به شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، دو اولویت فوری کنونی مورد نظر اتاق اصناف ایران است و ان‌شاء الله با استقرار هیئت رئیسه جدید، جامعه اصناف کشور در مسیر تحقق این دو امر مهم و نیز رشد و توسعه کشور بیش از پیش موفق خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار