سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

آینده کشور با توجه به آموزش و پرورش تضمین می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش بر لزوم توجه به آموزش‌وپرورش برای تضمین آینده کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور با توجه به آموزش و پرورش تضمین می‌شود

رضامراد صحرایی (سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش) و محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری) به‌منظور شرکت در همایش آموزش عالی غرب کشور به مناسبت پنجاه‌ سالگی دانشگاه رازی با استقبال محمدطیب صحرایی (استاندار کرمانشاه) وارد این استان شدند.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اولین برنامه سفر یک‌روزه به کرمانشاه با آیت‌الله علما؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

صحرایی، سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در دیدار آیت‌الله علما بر تضمین آینده کشور با توجه به آموزش‌وپرورش تأکید کرد و گفت: آینده کشور به دست دانش‌آموزانی ساخته خواهد شد که امروز در کلاس‌های درس هستند. لذا توجه به آموزش‌وپرورش، توجه به آینده کشور است.

وی بابیان اینکه با رشد و ارتقای آموزش‌وپرورش، شرایط کشور در حوزه‌های مختلف بهبود می‌یابد، گفت: علم و دانش موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود. هر کجا به علم توجه شود، پیشرفت قطعی است.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در ادامه با اشاره به هماهنگی بسیار خوب بین وزارت علوم و وزارت آموزش‌وپرورش در راستای برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن دانایی در جامعه گفت: همه ما مدیون آموزش‌وپرورش هستیم. لذا باید به این دستگاه فرهنگی توجه ویژه شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به پنجاه‌ سالگی دانشگاه رازی آن را به‌عنوان دانشگاه مادر، منشأ خیر و برکت برای استان دانست و گفت: هر کاری که پشتوانه علمی داشته باشد حتی در کارهای جزئی باعث پیشرفت خواهد شد. لذا همه کارها باید متکی به علم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار