معرفی برگزیدگان جشنواره‌ها و پویش‌های سازمان دانش‌آموزی در گلوگاه

گلوگاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه از معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره‌ها، مسابقات و پویش‌های سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان جشنواره‌ها و پویش‌های سازمان دانش‌آموزی در گلوگاه

اویس خادم لو عنوان کرد: در پویش دهه بصیرت که با نام و یاد شهید سلیمانی برگزار شد، محمدجواد نظام محله از دبستان شهید اسماعیلی، سارینا موجرلو از دبستان شهیدان حجازی و فاطمه عموزاد از دبستان راه روشن رتبه اول را کسب کردند.

خادم لو گفت: همچنین حسام کاظمی از دبستان شهید میرعماد رتبه دوم و ساجده حاجیان از دبیرستان معراج، نازگل زاهدی از شهیدان حجازی و فاطمه هاشم زاده از دبستان ۲۲ بهمن رتبه سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در پویش سلام مادر به مناسبت بزرگداشت مقام مادران، خاطره قربانیان از دبیرستان برادران احمدی، نیایش مجریان از شهیدان حجازی، یاسین قدسی از مدرسه امام رضا و فاطمه قدسی از دبستان تربیت اول شدند.

وی افزود: معصومه کلبادی نژاد از هنرستان حضرت فاطمه، سحر باقری از معراج و امیرحسین جوادی از دبستان شهید صدری دوم؛ طاهره نصیری از ۲۲ بهمن و زهرا سعیدی از دبستان شایستگان سوم شدند.

مدیر سازمان دانش آموزی گلوگاه در ادامه گفت: در مرحله استانی پویش سلام مادر نیز دانش آموزان گلوگاهی درخشیدند و ۵ عنوان برتر کسب کردند.

خادم لو بیان کرد: در این مرحله همتا تات از دبیرستان مائده، فاطمه اشکارگر و سارا امیرخانلو از دبیرستان مائده و عصمت، آترینا رحیمی از شهیدان حجازی، امیرعلی موجرلو از شهید اسماعیلی و فاطمه صبا صیدانلو از دبستان شکوه دانش در جمع برترین ها قرار گرفتند.

وی افزود: در مرحله شهرستانی جشنواره ملی مفاخر به روایت دانش آموز نیز دنیا کاظمی از دبستان تربیت و آترینا رحیمی از دبستان شهیدان حجازی رتبه اول را کسب کرده و ملینا نوری از دبستان شایستگان دوم شد.

وی گفت: در مسابقه دوبله به مناسبت روز پدر نیز که با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی شهید غلامعلی کلبادی نژاد و سازمان دانش آموزی برگزار شد، پارمیدا امیرخانلو و فاطمه خادملو‌ از دبستان شهیدان حجازی به ترتیب اول و دوم شدند؛ همچنین فاطمه زهرا عسکری از دبیرستان مائده نیز سوم شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار