معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت استفاده از نیروهای خیر برای مردمی‌سازی سوادآموزی

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گفت استفاده از نیروهای خیر و جهادی در راستای مردمی‌سازی سوادآموزی در جامعه از اولویت‌های مهم سازمان سوادآموزی است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از نیروهای خیر برای مردمی‌سازی سوادآموزی

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت هفته گرامیداشت روز معلم از خیر سوادیاری که از ابتدای انقلاب تاکنون به صورت جهادی و نذر خدمت به افراد کم سواد و بی‌سواد آموزش می دهد، حضور یافت و از زحمات وی قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: عطاریان از بانوان موفق استان البرز دارای ۸ فرزند موفق و تحصیلکرده در مقاطع دکتری است که دلسوزانه زندگی خود را از ابتدای انقلاب وقف آموزش سواد قرآنی، خواندن و نوشتن افراد بی سواد و کم سواد در محله های کم برخوردار کرد.

عسگرپور استفاده از نیروهای خیر و جهادی در راستای مردمی‌سازی سوادآموزی در جامعه را از اولویت های مهم سازمان دانست و افزود: مردمی سازی نهضت سوادآموزی طبق فرمان امام راحل در تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی و منویات مقام معظم رهبری همواره مورد تاکیده بوده است.

معاون سواد آموزی در پایان اذعان کرد: مردمی سازی نهضت سوادآموزی در واقع استفاده از ظرفیت های مردمی برای ریشه کنی بی سوادی در جامعه است و باید به سمتی حرکت کنیم که تک تک افراد جامعه در امر شناسایی، تشویق به حضور در کلاس های درس و آموزش سواد در حوزه سوادآموزی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار