امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم تشییع پیکر مطهرشهیدآشوری عنوان کرد:

تجلی وحدت ادیان توحیدی درکنار پیکر مطهر شهید مدافع وطن

اسلامشهر(پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت امروز تجلی وحدت ادیان توحیدی درکنار پیکر مطهر شهید مدافع وطن اتفق افتاد که در راه حفظ میهن و در هشت سال دفاع مقدس جلوی دشمنان ایستاد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلی وحدت ادیان توحیدی درکنار پیکر مطهر شهید مدافع وطن

حجت‌الاسلام محمدیاقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جانی بت اوشانا که در آرامستان مسیحیان و آشوریان شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: شهید معزز جانی بت اوشانا، با توجه به گمنامی او پس از چهار دهه به کشور بازگشت و اجر و مزد خود را از خداوند متعال دریافت خواهد کرد و امروز آرامش، امنیت، صلابت و قدرت جمهوری اسلامی را مدیون خون مطهر شهدا هستیم.

وی تأکید کرد: در مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز وطن،شاهد تجلی وحدت ادیان توحیدی هستیم و افزود، شهید مطهر که در راه حفظ میهن در هشت سال دفاع مقدس،جلوی دشمنان مردانه ایستاد.

در ادامه، شارلی انویه، نماینده مسیحیان آشوری، کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی نیز پیام پرشور حرکت مردم را در تشییع پیکر مطهر شهید نشان همبستگی اتحاد و وحدت ملی برشمرد و بیان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور درتشییع پیکر شهید جانی بت اوشانا نقش بسزایی در فقدان پدر ،مادر و برادران شهید داشتند.

سپس امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، نیز تصریح کرد: این شهید معزز در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی عاشقانه به شهادت رسید و زمانی که در عملیات بدر از شهید پرسیدند، برای چه در عملیات حضور دارید، شهید گفت، من در راه هدف خود عاشقانه سرباز وطن هستم و اگر لیاقت داشته باشم به شهادت میرسم و درس ایستادگی و مقاومت به همگان داد.

پیکر مطهر شهید جانی بت اوشانا پس از اجرای مراسم‌های مذهبی ادیان آشوری در آرامستان مسیحیان و آشوریان شهرستان اسلامشهر با حضور پرشور مردم و مسئولان کشوری، استانی و منطقه آرام گرفت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار