با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه؛

تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استثنایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استثنایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان آذربایجان‌شرقی عملیاتی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استثنایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌شرقی

اصغر شفائیه، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در جلسه ای با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: این تفاهم نامه زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه را فراهم خواهد کرد.

شفائیه افزود: انعقاد تفاهم نامه های مختلف با تمام ارگان‌های دخیل در امور فراگیران در سال آتی در دستور کار این ریاست خواهد بود.

در این جلسه دو طرف بر لزوم همکاری همه جانبه در راستای مفاد مطرح شده تاکید کردند و مقرر شد ریز برنامه های مشترک جهت استفاده از ظرفیت های هر دو نهاد و با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه در اسرع وقت اعلام شود.

گفتنی است تفاهمنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع همکاری های مشترک در زمینه توانمندسازی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و فراهم آوردن زمینه حضور آنان در کنار سایر اعضای کانون در ۹ ماده و در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به امضا طرفین رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار