تسریع در نوبت‌گیری سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی و بدو ورود به دبستان در پایگاه های سنجش تهران

تهران (پانا) - آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای از اولیا نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی خواست تا در زمینه نوبت‌گیری سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی و بدو ورود به دبستان در پایگاه‌های سنجش تسریع کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در نوبت‌گیری سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی و بدو ورود به دبستان در پایگاه های سنجش تهران

نوبت گیری سنجش نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان از فروردین ماه ۱۴۰۲ توسط والدین گرامی و از طریق آدرس الکترونیکی: «my.medu.ir» آغاز شده است.

همه ساله برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان و غربالگری نوآموزان در تابستان اجرا می شد، اما امسال برای اولین بار در طول سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در حال اجراست.

بر این اساس شایسته است والدین شهروندان تهرانی، جهت تسهیل در فرآیند سنجش و همچنین دریافت خدمات مطلوب تر، با تسریع در نوبت گیری نسبت به ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

شایان ذکر است، داشتن شناسنامه الکترونیکی سلامت نوآموزان، پیش شرط ثبت نام در پایه اول ابتدایی است و با توجه به ارزش و اهمیت تشخیص و مداخله به هنگام، می بایست والدین نسبت به نوبت گیری از طریق سامانه مذکور و انجام غربالگری نوآموزان با مراجعه به پایگاه های سنجش شهر تهران اقدام کنند.

والدین دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای نوبت گیری به سایت آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار