معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تحکیم و تثبیت عدالت محوری در طرح ۲۰۲۰

مشهد (پانا) - تحکیم و تثبیت عدالت محوری با هدف رفع تبعیض‌های آموزشی و پرورشی از اهداف تشکیل کارگروه ۲۰۲۰محله است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تحکیم و تثبیت عدالت محوری در طرح ۲۰۲۰

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه کارگروه تخصصی طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله با حضور دبیر کشوری این کارگروه گفت: کارگروه تخصصی و توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله با محوریت معاونت تربیت بدنی و سلامت در استان خراسان رضوی ایجاد شده که قبل از تشکیل قرارگاه نیز در محلات متمرکز بود و مطالعاتی را در حال اجرا داشت که این موضوع بعد از تشکیل کارگروه شتاب بیشتری گرفت.

وی افزود: تحکیم و تثبیت عدالت محوری با هدف رفع تبعیض های آموزشی و پرورشی از اهداف تشکیل این کارگروه است که برای این هدف از همه ظرفیت‌های مردمی، خیری و جهادی استفاده کنیم.

سلطانی بیان کرد: بیشترین محلات به تعداد ۸۶ محله در مشهد و در حاشیه شهر قرار داشته اند، به ترتیب ۲۰ محله در نیشابور، ۱۲ محله در سبزوار و در کل ۱۳۶ محله و ۶۵۸ آموزشگاه در استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

وی عنوان کرد: رویکرد ما در استان استفاده از ارتباط معاونت ها با دستگاه ها و سازمان ها در کنار استفاده از ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: در این کارگروه اولویت بندی برای ارائه خدمات تهیه می شود تا بر اساس نیاز هر محله به آن خدمات لازم ارائه شود.

خبرنگار دانش آموز:احدغایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار