بررسی قیمت 3 خودروی پرطرفدار داخلی

تهران (پانا) - کوییک، تیبا و رانا سه خودروی پرطرفدار داخلی است که از نگاه عامه مردم این است که تاحدودی متناسب با هزینه‌ای که می‌کنند خودروی باکیفیت‌تری نسبت به سایر خودروهای هم‌سطح این نوع خودروها دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی قیمت 3 خودروی پرطرفدار داخلی

خودروهای صفرکیلومتر داخلی در روزهای آخر سال با آرام گرفتن قیمت دلار تا حدودی روند کاهشی داشتند و اما با شروع سال جدید روند افزایشی عجیبی را طی کرده‌اند.

بررسی وضعیت قیمت خودروی کوییک

خودروی کوییک با اقبال زیادی از سوی جامعه روبرو شد و قیمت آن روند رو به افزایشی را طی کرد تا جاییکه این روزها با قیمت بیش از 500 میلیون تومان معامله می‌شود. این خودرو در اوایل فرودین امسال با افزایش قیمت 50 میلیون تومانی همراه شده بود و حالا در آخرین روزها فروردین همچنین با همان قیمت و بدون افزایش معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی تیبا

خودروی تیبا طرفداران زیادی دارد و دلیل این موضوع این است که نسبت به قیمت سایر خودروهای داخلی کمترین نوسان را تجربه کرده است. در روزهای اول سال این خودرو ناگهان افزایش قیمت 25 میلیون تومانی داشت و حالا در آخرین روزهای سال روند قیمتی باثبات‌تری را تجربه می‌کند و همچنان باقیمت 375 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی رانا

خودروی رانا در سالی که گذشت رشد قیمتی بالایی را تجربه کرد. این خودرو در اواخر سال 1401 تاحدودی روند کاهشی قیمت داشت و با قیمت 520 میلیون تومان معامله می‌شد، اما با شروع سال جدید با رشد قیمتی 1 بیش از 100 میلیون تومان همراه بوده و 630 میلیون تومان معامله می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار