محفل انس باقرآن‌کریم و ضیافت روزه‌اولی‌ها در شهرستان قدس/فیلم

شهرقدس(پانا) - محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و جمعی از دانش‌آموزان و روزه اولی‌های شهرستان قدس به همت کارشناسی قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در امامزاده حضرتین این شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۳۶۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس باقرآن‌کریم و ضیافت روزه‌اولی‌ها در شهرستان قدس/فیلم

محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری روزه اولی‌ها با حضور مهدی چیوایی، مدیر آموزش و پرورش و کارشناس مسئولان و کارشناسان و جمعی از مدیران و معاونان پرورشی مدارس و روحانیون و قاریان بین‌المللی و جمعی از دانش‌آموزان شهرستان قدس به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز برگزار شد.

زهرا نظارات، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز درباره برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در امامزاده حضرتین شهرستان قدس گفت: در این مراسم قاریان دانش‌آموز حائز رتبه کشوری، امیر علی زمانی، علیرضا جودکی و محمد کاظمی، قاری بین‌المللی دانش آموزان را مهمان تلاوت زیبای خاص خود کردند. همچنین محمد کاظمی قاری بین‌المللی قرآن کریم نکاتی را درباره قواعد تلاوت قران کریم به دانش‌آموزان روزه اولی گوشزد و یادآوری کرد.

همچنین رضا محمدی، روانشناس و کارشناس قرآنی و استاد حوزه گفت: قرائت قرآن و شرکت در جلسات قرآنی باعث ایجاد انگیزه می‌شود و باید تلاش کنیم تا جایی که می‌توانیم در جلسات قرآنی شرکت کرده و قرآن را قرائت کنیم.

روانشناس و کارشناس قرآنی گفت: فلسفه خلقت بشر را خداوند در قرآن عبادت قرار داده است و او معبود، معبود است و ما عابد خالق است و ما مخلوق و در دارایی، نداری ها، در فقر، بیچارگی، در اوج نعمت وظیفه‌ ما بندگی و عبادت است.

محمدی به نقل از امام علی علیه السلام گفت: عبادت بندگان به سه گروه تقسیم می‌شود، یک عبادت تجار، غلامان و هوشیاران، که عبادت تجار و غلامان برای بهشت و گریز از جهنم است عبادت هوشیاران برای لقا الله است.

در ادامه صحبت های مهدی چیوایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در حاشیه ایم مرلسم، در گفت و گو با خبرنگار پانا را مشاهده می‌کنید.

خبرنگار: فرخ عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار