معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان:

مسئله حجاب با تبیین درست قابل حل است

گلستان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد در زمینه عفاف و حجاب باید تبیین کنیم و این جهاد و تبیین به جز با روش صحیح و استفاده از ابزار مناسب امکان‌پذیر نیست.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئله حجاب با تبیین درست قابل حل است

موسی کابلی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان در نشست کمیته هماهنگی گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و همایش شورای دانش آموزی بیان کرد:سازمان دانش آموزی باید به عنوان یک بدنه ی پویا فعالیت کند و در سطح آموزش و پرورش و خارج از آن به خوبی مطرح و شناخته شود.یکی از راه های رشد این سازمان ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت های باقی تشکل های مربوطه است.

کابلی انعکاس اخبار را مهمترین مورد در پیشرفت سازمان دانش آموزی دانست و گفت:سازمان باید به دو معقوله ی مهم تربیت و جریان سازی و موج آفرینی توجه ویژه داشته باشد.زمینه ی اجرای عالی این دو موضوع،انتشار صحیح اخبار است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان ادامه داد:نگاه ما به سازمان دانش آموزی باید تشکیلاتی و تربیتی باشد،ما زمانی نتیجه میگیریم که تغییر را در دانش آموزان ایجاد کنیم.تربیت دانش آموزان باید به صورت کوتاه مدت،میان مدت یا بلند مدت باشد.

کابلی، تربیت به شیوه باغبانی را نتیجه بخش نامید و افزود: ما باید بذر فضائل اخلاقی،عفاف و حجاب،دینداری و موارد دیگر را در دوران ابتدایی بپاشیم،در دوره ی اول مانند وجین،تغییرات لازمه را انجام دهیم و در دوره ی دوم دانش آموزانی انقلابی و دوستدار نظام تحویل بگیریم.

وی اضافه کرد: وظیفه ما ایجاد نشاط و امید در دانش آموزان است.در دوسال اخیر،حضرت آقا در فرمایشاتشان به امید آفرینی اشاره مستقیم و غیرمستقیم داشتند.بنابراین باید به تقویت شادی در میان دانش آموزان بپردازیم.

کابلی در پایان درخصوص عفاف و حجاب اضافه کرد:در زمینه عفاف و حجاب باید تبیین کنیم و این جهاد و تبیین به جز با روش صحیح و استفاده از ابزار مناسب امکان پذیر نمیباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار