معاون سواد آموزی آموزش و پروش خراسان‌رضوی گفت:

پژوهشگران، سفیران سواد‌آموزی در زیست‌بوم جدید هستند

مشهد (پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پروش خراسان‌رضوی گفت پژوهشگران، سفیران سواد‌آموزی در زیست‌بوم جدید هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پژوهشگران، سفیران سواد‌آموزی در زیست‌بوم جدید هستند

سومین جلسه فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید با حضور معاون سواد آموزی استان خراسان رضوی، نمایندگان پژوهش موسسه آموزش عالی خیام، اسرار، آرمان رضوی، پارک علم و فناوری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این جلسه گفت: نخستین فراخوان رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید از اول اسفند 1401 لغایت 31 اردیبهشت 1402 برای بهره مندی از نظرات و پیشنهادات فرهیختگان و اندیشمندان مجموعه‌های دانش بنیان، پژوهشگران، استارت آپ‌ها و شتاب دهندگان حوزه سوادآموزی بزرگسالان برگزار می‌شود.

معاون سواد آموزی خراسان رضوی افزود: هدف از برگزاری این همایش و فراخوان این است که یک جریان دانایی دو طرفه بین جامعه دانشگاهی و سوادآموزی اتفاق بیفتد و ارتباط با جامعه دانشگاهی کشور قوی و غنی شود و سواد آموزی در مجامع علمی و دانشگاهی کشور گفتمان شود و در پایان نامه ها و مقالات حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه نیز در راستای تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموزی و به منظور رفع چالش ها و پاسخگویی علمی به مسائل حوزه آموزش بزرگسالان و اولویت های پژوهشی سوادآموزی در دستور کاری قرار گرفت.

معاون سوادآموزی استان اظهار کرد: بهره مندی از نظرات و پیشنهادات صاحبنظران و فعالان عرصه آموزش بزرگسالان در پیشبرد اهداف سوادآموزی را بسیار موثر است.

در پایان مدعوین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و مقرر شد هر دستگاه لیستی از پژوهشگران برتر خود را معرفی کند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار