معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر :

بیش از 3100 نفر از سواد آموزان استان در فعالیت‌های زیست محیطی مشارکت می کنند

بوشهر(پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از 3100 نفر از سواد آموزان هم استانی در روز درختکاری در فعالیت های زیست محیطی و کاشت انواع نهال های درختی مشارکت می کنند.

کد مطلب: ۸۹۸۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 3100 نفر از سواد آموزان  استان در فعالیت‌های زیست محیطی مشارکت می کنند

غلامرضا دانش فر معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست کارگروه درختکاری با تبریک فرا رسیدن هفته منابع طبیعی اظهار داشت: در راستای ترویج آگاهی های عمومی و تقویت حضور اثر بخش سواد آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی به ویژه فعالیت های زیست محیطی بیش از 3100 نفر از سواد آموزان هم استانی روز 15 اسفند، روز درختکاری در کاشت انواع نهال های درختی مشارکت می کنند.

دانشفر افزود: پرهیز از آلوده شدن فضای محل زندگی و داشتن محیطی سالم و بانشاط باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

دانش فر تصریح نمود : حضور محیط بانان در کلاس های سوادآموزی و توضیحات آنان از جنبه های مختلف محیط زیست طبیعی می تواند موجب کمک شایان توجهی برای آگاهی بیشتر سواد آموزان در زندگی فردی و اجتماعی گردد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر با ابراز خشنودی نسبت به همکاری و هماهنگی لازم بین دستگاه های دولتی و سمن ها در برگزاری باشکوه روز درختکاری گفت : انتظار ما این است که در تمامی مناطق استان قطعه زمینی و نهال گونه های مختلف درختی برای کاشت در طبیعت در اختیار سوادآموزان قرار گیرد

بهرام بهنام نیا، رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی استان نیز گفت: در نظر است در صورت همکاری دیگر دستگاه ها مسابقه ای بین سواد آموزان به مناسبت روز درختکاری برگزار شود.

در ادامه حیدر فقیه، رئیس اداره آموزش اداره کل محیط زیست استان بوشهر گفت : این اداره کل علاوه بر آمادگی برای اجرای طرح حضور یک ساعت محیط بان در کلاس درس سوادآموزی، از سوادآموزان هم استانی هم دعوت می کند تا از موزه زیبا و دیدنی محیط زیست استان که در ایام هفته منابع طبیعی در این اداره کل دایر می باشد بازدید به عمل آورند.

در این نشست زبیر سلیمانی، کارشناس اداره کل منابع طبیعی نیز گفت: در هفته منابع طبیعی و به مناسبت روز درختکاری به سوادآموزان هر شهرستان و منطقه استان که مایل باشند گونه های نهال های سایه انداز و جنگلی جهت کاشت در اختیار آنان گذاشته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار