مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد

برخورداری پیشکسوتان از طرح «ارزش مالکانه» سهام صندوق ذخیره فرهنگیان

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از آغاز واگذاری سهام شرکت‌های صندوق به اعضا خبرداد و گفت درمرحله اول و در اردیبهشت، بخشی از سهام یکی از شرکت‌های بورسی موسسه،به پیشکسوتان عضو صندوق، واگذار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برخورداری پیشکسوتان از طرح «ارزش مالکانه» سهام صندوق ذخیره فرهنگیان

سیدعلیرضا موسوی نژاد، در دیدار با مسئولین کانون بازنشستگان استان، از تداوم این روند خبر داد و اظهار کرد: طرح «ارزش مالکانه»راهکاری موثر برای افزایش ارزش دارایی‌های فرهنگیان است که در فرآیندی قانونی، به ایشان تقدیم می شود.

وی، با اشاره به برداشتن سه گام اساسی در این فرآیند،عنوان کرد: گام اول که در سال گذشته برداشته شد مدل‌سازی طرح به روش‌های علمی بود که چند ماهی به طول انجامید. گام دوم فرآیند صحه‌گذاری و طی مراحل قانونی و تصویب آن در هیات مدیره و هیات امناء موسسه بود که انجام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که قریب چهار ماه است که فرایند اجرای طرح «ارزش مالکانه در حال انجام است؛با اشاره به مصاحبه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با رسانه ملی، عنوان کرد: در حال حاضر شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان،طبق قوانین و مقررات سازمان بورس کشور در فرآیند بورسی شدن هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: پیشکسوتان فرهنگی،با دریافت کد بورسی از سامانه سجام ویا یکی از کارگزاری‌ها و ثبت آن در سامانه موسسه، به نشانی https://www.szf.ir و یا با ورود به نشانی https://mb.szf.i وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، توجه به پیشکسوتان فرهنگی را لازمه توسعه نظام تعلیم و تربیت و تحقق اهداف سند تحول دانست و افزود: اگر فرهنگیان کد بورسی خود را ثبت نکنند امکان واگذاری سهام به آنان وجود ندارد.

موسوی نژاد به نقل از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، خاطر نشان کرد: مجمع سال مالی ۱۴۰۱ موسسه،در پایان اسفند سال گذسته برگزار شده و در آینده نزدیک پس انجام مراحل مالی، زمان و میزان واریز سود به حساب بازنشستگان و منظور شدن آن به حساب شاغلین، به آنان اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار