فرمانده کل ارتش؛

دفاع از فلسطین دفاع از منطقه و کشور است

تبریز (پانا) - فرمانده کل ارتش؛ دفاع از فلسطین را دفاع از منطقه و کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دفاع از فلسطین دفاع از منطقه و کشور است

سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی در جمع راهپیمایان روز قدس تبریز گفت: درود بر مردم تبریز و آذربایجان، راهپیمایی کم نظیر و باعظمت امروز بار دیگر بصیرت و ولایت مداری مردم آذربایجان را پیش فرشتگان الهی و مردم جهان ثابت کرد.

وی ادامه داد: آذربایجان همواره طلایه دار دفاع از انقلاب بوده است و شهدای این خطه گواه این ادعا است.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است و هر چه زمان می‌گذرد ژرفای اندیشه آن مرد بزرگ نسبت به مسایل جهان بیشتر نمایان می‌شود.

فرمانده کل ارتش اذعان کرد: دشمنان بدنبال فراموش کردن مسأله روز قدس و ایجاد حاشیه امن برای رژیم کودک کش اسرائیل هستند، بنابراین روز قدس هر ساله یابد پرشکوه تر برگزار شود.

وی تصریح کرد: فلسطین تنها سرزمینی است که حقوق بشر در آن مستمرا نقض می شود و کشورهای مدعی و سازمان بین المللی که تحت تاثیر قدرت‌های استکباری هستند، در برابر این جنایات ضد بشری سکوت اختیار کرده اند‌.

سرلشکر موسوی افزود: هر فرد، دولت و سازمانی که با اسلام نسبتی دارد، باید به حکم قرآن و به حکم پیامبر واجب است به مقابله با این رژیم غاصب پرداخته و سر آن را از منطقه بردارد و لذا دفاع از فلسطین، دفاع از امنیت منطقه و کشور است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی روابط سازنده با همه همسایه ها از جمله کشور دوست دارد و هیچ اشغال سرزمین مورد تایید جمهوری اسلامی نبوده و نیست.

فرمانده کل ارتش اذعان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسزایی در تحولات و تقویت جبهه مقاومت داشت و لذا امروز ارتش جمهوری اسلامی مردمی ترین ارتش دنیاست و با تقدیم ۴۸ هزار شهید، در راه انقلاب فداکاری کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ارتش به شعار «ارتش فدای ملت» وفادار است و لذا ارتش جمهوری اسلامی ایران محصول حمایت حضرت امام و فرماندهی حکیمانه رهبر انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار