تأکید کمیته حمایت از فلسطین بر تداوم سیاست ایران در حمایت از مبارزات مردم فلسطین

تهران (پانا) - کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری بر تداوم سیاست اصولی دولت و مردم ایران در حمایت از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تأکید کمیته حمایت از فلسطین بر تداوم سیاست ایران در حمایت از مبارزات مردم فلسطین

متن بیانیه کمیته حمایت از فلسطین نهاد ریاست جمهوری به شرح زیر است:

داشت یاد و خاطره‌ی شهدای راه فلسطین و مقاومت، به‌ویژه سردار سرافراز ایران و اسلام، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، با تأکید بر تداوم سیاست اصولی دولت و مردم ایران در حمایت از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین و مقابله با اشغالگران غاصب و جنایت‌کار صهیونیست و ضرورت قطعی تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف اعلام می‌دارد همواره دست از حمایت همه‌جانبه خود از مقاومت بر نمی‌دارد و بر ضرورت آزادی همه سرزمین‌های غصب شده و قبله اول مسلمان تأکید دارد.

کمیته در لبیک به دعوت تاریخی امام خمینی (ره) تمامی ملت‌های جهان، به‌ویژه ملت شریف، انقلابی و حق‌طلب ایران را به شرکت در برنامه‌های گرامی داشت روز جهانی قدس فرامی‌خواند و از همه ملت‌ها و دولت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان می‌خواهد تا با اعمال فشار بر دولت‌ها و نهادهای رسمی و حقوقی بین‌المللی آنها را به انجام‌وظیفه قانونی و انسانی خود در حمایت از حقوق مردم فلسطین، پایان اشغالگری، توقف جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها و اقدامات تجاوزگرانه و تنش‌آفرین آنها در منطقه وادار کرده و تا آزادی قدس شریف و همه سرزمین‌های غصب شده به این موضع و مشی مستقیم خویش پایمردی ورزند.

قدس به‌عنوان قبله‌گاه مسلمانان جهان، کانون اتحاد توحیدپرستان و میراث ماندگار همه ادیان الهی بشمار می‌آید.

این مکان مقدس و تاریخی در حدود یک قرن است زیر یوغ استعمارگران انگلیس و رژیمی دست‌نشانده و جعلی به نام اسرائیل قرار گرفته است و در سال‌های اخیر این رژیم غاصب و متجاوز اقدامات سرکوب‌گرایانه و جنون‌آمیز خود را علیه فلسطینیان و رزمندگان محور مقاومت بخشیده است.

متأسفانه، ناتوانی جامعه جهانی و یک‌جانبه‌گرایی کشورهای اروپایی و نفاق برخی از کشورهای عربی مرتجع، این رژیم را در تداوم سیاست‌های سرکوب و تجاوزگری تشویق نموده است. تأسف‌برانگیز این که زمانی که رژیم غاصب به سرکوب و تجاوز و ترور و شکنجه ادامه می‌دهد، مهر سکوت بر لب زده و خفقان گرفته و زمانی که رزمندگان به این تجاوز پاسخ لازم را می‌دهند هیاهو کرده و این اقدامات را محکوم و خواهان برقراری آرامش و آتش‌بس شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار