پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

آزادی قدس آرمان بلند انقلاب اسلامی است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش قم با صدور پیامی ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد آزادی قدس شریف از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی آرمان بلند و جهانی انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۶۲۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آزادی قدس آرمان بلند انقلاب اسلامی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم، متن کامل پیام علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش قم به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فلسطین پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره)
روز قدس یادآور رسالت انبیاء الهی در مقابله با ظلم و ستم ظالمان و حمایت از محرومان و مستضعفان زمان است که ائمه اطهار (علیهم السّلام) نیز در همین مسیر، حکومت خودخوانده و خودساخته اشرافیت را نپذیرفتند و بیعت با عاملان ظلم و جور را جفای به مظلومین دانستند؛ در راه دفاع از مظلوم و اجرا شدن فرامین الهی، حتی جان و مال و خانواده خودیش را فدا نمودند تا عدالت وتسلیم ناپذیری را در جوامع بشری حاکم کنند.
این روز نماد مقاومت دربرابر تعدی و تجاوز صهیونیست ها است که جهان یک صدا هرگونه زیاده خواهی نژاد پرستانه، همراه با نسل کشی مسلمانان و یهودی سازی مناطق آنان را محکوم می کنند.
انقلاب بزرگ اسلامی ایران، آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامیده و با انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان،یعنی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می اندیشد و فقط در درون مرزهای خود منتهی نمی شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از عموم ملت شریف ایران اسلامی به ویژه همکاران محترم فرهنگی و دانش آموزان گرامی استان قم دعوت می کنم تا با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور بهم رسانند تا بار دیگر پیام همبستگی و حمایت از محور مقاومت و قدس شریف را به مردم مظلوم فلسطین و جهان برسانند.
یقین داریم قدس شریف به زودی آزاد خواهد شد و مردم آزاده جهان پس از سرنگونی رژیم منحوس اسرائیل غاصب، این پیروزی بزرگ را در دنیا به شادی خواهند نشست.
«وعده ما جمعه ۲۵فروردین ۱۴۰۲ساعت ۱۰صبح، حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها به سمت مصلی بزرگ قدس»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار