معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان فرهنگیان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

گلستان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد امروز که بیش از چهار دهه از نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی می‌گذرد، اهمیت و جایگاه معنوی این روز حماسی و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، بیش از پیش در نوای دادخواهی جهانیان جلوه‌گر شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۲۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان فرهنگیان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

متن پیام موسی کابلی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ كَمْ قَصَمْنا مِنْ قَرْيَةٍ کانَتْ ظالِمَةً ... بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِقٌ‌ "

امروز که بیش از چهار دهه از نامگذاری روز جهانی قدس توسط بت شکن زمان حضرت امام خمینی ره می گذرد ؛ اهمیت و جایگاه معنوی این روز حماسی و اعلام انزجار از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ، بیش از پیش در نوای دادخواهی جهانیان جلوه گر شده است .

بی شک مسئله اول تمام مسلمانان و آزادگان جهان تا زمان تحقق جمله ی '' القدس لنا '' مسئله ی مردم مظلوم فلسطین و رها شدن قدس شریف ازدست کودک کشان صهیونیستی خواهد بود .

نفس اسرائیل، همان غده سرطانی ، به شمارش معکوس افتاده است ؛ و چه زیباست شاهد تحقق وعده ی حق خداوند باشیم که مظلومان و مستضعفین عالم میراث دار جهان خواهند بود .

امسال روز جهانی قدس که فریاد عدالت خواهی جهانیان برای فلسطینیانِ مقتدر بلند خواهد شد و گوش عالمی را کر ، و دیده ی دشمنان قدس را کور خواهد کرد ، همان سالی است که فتح قدس ، خون بهای شهیدان مقاومت خواهد شد .

فتح قدس دردلها،سالهاست که اتفاق افتاده و فاتحان این نبرد نفسانی شهدا و بزرگانی همچون قاسم سلیمانی ، عماد مغینه ،وشهید تازه مهمان گلستان مقداد مهقانی بودند .

هر ساله حضور یاریگرانه ی مردم جهان به ویژه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اینکه هزاران پیام را به رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش مخابره می‌کند، تجدید پیمانی است با تمامی انسانیان و ملکوتیانی که در راه معراجگاه ایمان به معراج رفتند .

با قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران، بدینوسیله از آحاد مردم شرافتمند استان گلستان بویژه فرهنگیان عزیز و دانش آموزان انقلابی و ولایی استان دعوت می کنیم تا در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان پای در مسیر های ایمان و میعادگاه ها گذاشته و با حمایت از مردم مقتدر مظلوم فلسطین نماد آزادگی و سرفرازی را نمایان کنید و صدای کودکان بیگناه فلسطین را به گوش عالم رسانید و بت های پوچ ظلم را در هم شکنید تا انشاالله به زودی نماز جماعت مسلمانان عالم را در قدس شریف اقامه کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار