مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:

عصاره خلقت و نگین هستی حضرت علی(ع) است

تبریز (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی عصاره خلقت و نگین هستی را حضرت علی (ع) عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عصاره خلقت و نگین هستی حضرت علی(ع) است

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در ویژه برنامه تبیین فلسفه ابعاد روز جهانی قدس با اشاره به برخی از فضایل امام علی (ع) گفت‌‌: کل قرآن و حقیقت قرآن حضرت علی(ع) است چرا که آن حضرت الگوی یک انسان کامل و الهی است که باید برای سعادت در دنیا و آخرت به این نور باقی تمسک جست،‌ کسی که کعبه مقدس آغوش خود را برای وی باز کرد و نور او را در بر گرفت.

وی در رابطه با دیگر خصوصیات حضرت علی(ع) افزود: عصاره خلقت و نگین هستی حضرت علی(ع) است چرا که ۳۰۰ آیه از قرآن کریم گویای فضائل این حضرت است و لذا باید در این خصوص این چنین گفت که تعریف حضرت علی به گفت گو نیست.

وی با اشاره به کینه و خباثت قوم یهود و برخی نقشه ها و دسیسه های آنان برای ضربه به پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: به خاطر این موضوع است که اساس نجات فلسطین از چنگال این کودک کشان همان نجات اسلام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ذکر عظمت شب قدر اذعان کرد: شب قدر تنها شبی است که برابر با هزار ماه است که در آن خداوند یک بار در سال عمر انسان را تجدید می کند تا انسان از شب قدر خارج شود و خود یک شب قدر کامل باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شب قدر تجلی انسانیت یک انسان است چرا که حقیقت این شب خود انسان است و در این خصوص امید است بتوانیم با انجام بهترین کار ها جز بندگان خوب خداوند متعال باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار