رقابت آزادکاران ایرانی با فرنگی‌کاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

تهران (پانا) - مسابقات پنج وزن نخست سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج‌شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت آزادکاران ایرانی با فرنگی‌کاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

رحمان عموزاد، مرتضی قیاسی، امیرحسین کاووسی و مجتبی گلیج به مرحله نیمه نهایی راه یافتندابقات پنج وزن نخست سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 12 بر 1 مغلوب ریکوتو آرای از ژاپن شد و با توجه به شکست این حریف ژاپنی در دور بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار می گیرد.

در وزن 70 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با توجه به حاضر نشدن عنایت اولله از پاکستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 2 مصطفی احمداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف سنجر دوسژانوف از قزاقستان می رود.

در وزن 79 کیلوگرم امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 خیدیر سیف الدین اف از بحرین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با بولات ساکایف از قزاقستان کشتی می گیرد.


در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان پیکار را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر مقابل مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار