سنت افطاری ساده به یاد شهدای منطقه پهرآباد مراغه

مراغه (پانا) - ضیافت افطاری ساده به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور آحاد شهروندان مراغه ای در حسینیه مرحوم درویش تیموری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سنت افطاری ساده به یاد شهدای منطقه پهرآباد مراغه

ضیافت افطاری ساده از یک دهه گذشته به همت پایگاه شهید بهشتی پهرآباد - حوزه نصر4 سپاه ناحیه مراغه به یاد 40 شهید والامقام منطقه 3 مراغه (خوبان محله ما) برگزار می شود.

این مراسم که با مشارکت و همدلی جوانان و خیرین نیک اندیش در حسینیه مرحوم درویش تیموری برپا می شود که حدود 300 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ریش سفیدان مساجد و هیئات مذهبی، مادحین و روحانیون، فرهنگیان، ورزشکاران و جوانان و به خصوص «دانش آموزان روزه اولی» منطقه پهرآباد حضور می بایند.

«حسن صفری» مسئول گروه جهادی و پایگاه شهید بهشتی در حاشیۀ این مراسم با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) گفت: پاسداشت مقام والای شهیدان وظیفه همگانی بوده و این محافل فرصتی برای تجدید میثاق نسل جوان با آزمان های شهداست.

وی با قدردانی از بانیان این کار خداپسندانه اظهار کرد: شهدای عزیزمان از خالص‌ترین و فداکارترین انسان‌های روزگار بودند که با شجاعت و صلابت پشتیبان اسلام و انقلاب شدند.

صفری افزود: اجر و پاداش خدمت به چنین انسان‌های بزرگواری نزد خداوند متعال محفوظ است.

شایان ذکر است کتاب " خوبان محله ما " نیز یادنامه سیره تربیتی و اخلاقی 40 شهید منطقه پهرآباد مراغه بوده که در 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در تیراژ 1000 جلدی چاپ و باحضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و مردم ولایت مدار شهرستان مراغه در تالار همایش سرباز این شهر رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار