درجه ۲۳‌ شهرداری کشور ارتقاء یافت

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید ۲۳ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
درجه ۲۳‌ شهرداری کشور ارتقاء یافت

رضا مهدی‌زاده ضمن بیان این خبر، اظهار کرد: مدارک ارسالی جهت ارتقای درجه شهرداری‌ها در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان بررسی و موارد واجد شرایط پس از تأیید از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

وی افزود: به موجب این ابلاغیه ها،‌ درجه شهرداری مریوان در استان کردستان به ۹ و درجه شهرداری های خرم‌دره در استان زنجان و رودان در استان هرمزگان به ۸ ارتقاء یافت. درجه شهرداری‌های آبدانان در استان ایلام و شوط در استان آذربایجان غربی هم به۷ ارتقاء یافت.

مهدی‌زاده اضافه کرد: همچنین درجه شهرداری‌های کشکوئیه در استان کرمان و کلار آباد در استان مازندران به ۶ ارتقاء یافت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه از ارتقاء درجه شهرداری‌های آبعلی در استان تهران، چهاربرج در استان آذربایجان غربی، لوندویل در استان گیلان و محمد آباد و محمدان در استان سیستان و بلوچستان به ۵ خبر داد.

وی افزود: درجه شهرداری‌های دشتی در استان هرمزگان، دوساری در استان کرمان، مهاباد در استان اصفهان و قره بلاغ، کره ای و وراوی در استان فارس به ۴ ارتقاء یافت.

مهدی زاده همچنین اعلام کرد: درجه شهرداری‌های برزول در استان همدان، کرسف در استان زنجان و رامجرد، قطرویه و مزایجان در استان فارس به ۳ ارتقاء یافت.

وی خاطرنشان کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ ارتقاء درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰.۴.۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴.۱.۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می‌شود و شهرداری‌ها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می‌توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار