بررسی قیمت 5 خودروی داخلی پرطرفدار

تهران (پانا) - خودروهای صفرکیلومتر داخلی در روزهای آخر سال با آرام گرفتن قیمت دلار تا حدودی روند کاهشی داشتند و اما با شروع سال جدید روند افزایشی نامحسوسی را طی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی قیمت 5 خودروی داخلی پرطرفدار

خودروهای دنا، تیبا، پراید، پژو206 و کوییک که از خودروهای پرطرفدار داخلی هستند با شروع سال جدید و در شرایطی که هنوز قیمت جدید خودروها در سال جدید اعلام نشده روند رو به افزایشی را طی می‌کند.

بررسی وضعیت قیمت خودروی دنا

در ماه پایانی سال 1401 خودروی دنا بیشترین نوسان قیمتی را در بین خودروهای داخلی تجربه کرده بود و در روزها آخر سال روند رو به کاهشی را طی می‌کرد. در ماه فروردین 1402 این خودرو با افزایش قیمت حدود 60 میلیون نسبت به آخرین روزها سال گذشته و با قیمت 790 میلیون معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی کوییک پلاس

خودروی کوییک از جمله خودروی‌های پرطرفدار داخلی است که سال گذشته به دلیل تقاضای زیاد با افزایش قیمت روبه‌رو بود و در آخرین روزهای سال با قیمت 440 میلیون تومان معامله می‌شد. این خودرو در فرودین امسال با افزایش قیمت 50 میلیون تومانی همراه شده است.

بررسی وضعیت قیمت خودروی تیبا

خودروی تیبا طرفداران زیادی دارد و دلیل این موضوع این است که از پراید محکم‌تر است و نسبت به قیمت سایر خودروهای داخلی کمترین نوسان را تجربه کرده است. خودروی تیبای صندوق‌دار در روزهای پایانی سال با قیمت 350 میلیون تومان معامله می‌شد و این روزها با شروع سال با افزایش قیمت 25 میلیون تومانی همراه شده است.

بررسی وضعیت قیمت خودروی پژو

خودروی پژو انواع مختلفی دارد و قیمت این خودرو در اواخر سال 1401 بین 400 تا حدود 500 میلیون تومان متغیر بود. این خودرو که در یک سال گذشته نوسان قیمتی بسیار بالایی داشت و در آخرین روزهای سال 1401 با قیمت 485 میلیون معامله شد. در شروع سال جدید با قیمت 580 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی پراید 151

خودروی پراید باوجوداینکه از چرخه تولید خارج شده است اما همچنان در سبد خرید خانوارهای متوسط قرار دارد. خودروی پراید 151 در روزهای آخر اسفندماه با قیمت 275 میلیون تومان معامله می‌شد و این روزها افزایش قیمت 35 میلیون تومانی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار