معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

قائن و سربیشه در جایگاه اول طرح ملی خدمات بشردوستانه قرار گرفتند

بیرجند (پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کسب مقام اول استانی پست نوروزی یادمان شهیدان غلامعلی زاده قائن و تیم سحاب سربیشه در طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قائن و سربیشه در جایگاه اول طرح ملی خدمات بشردوستانه قرار گرفتند

مجتبی ابوالقاسمی‌ با اشاره به خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی طی ایام نوروز، بیان کرد: از ۲۵ اسفند تا نیمه فروردین ماه جاری چهار اکیپ هلال احمر در قالب طرح سحاب «سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه» و‌ هشت پست ثابت نوروزی به مسافران خدمات گوناگونی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه 21 هزار و ۳۰۹ نفر از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت بهره مند شده اند، افزود: همچنین به ۹ هزار و ۹۶۲ نفر توسط تیم های سحاب خدمات امدادی آموزشی ارائه شده است.

ابوالقاسمی‌با اعلام بهره مندی هشت هزار و ۴۵ نفر از فضای دوستدار کودک، ادامه داد: در طول اجرای طرح، هزار و ۹۰۵ نفر نیز از فضای خیمه‌های نماز استفاده داشته اند.

وی با اشاره به ارائه آموزش های امدادی به مسافران در جریان این طرح گفت: دو هزار و چهار نفر از این آموزش ها بهره‌مند شدند و شش هزار و ۵۹۶ نفر با امضای میثاق نامه بهرفت به این کمپین پیوستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع اقلام زیست محیطی را دو هزار و ۶۹۷ مورد و مخاطرات زیستی را هزار و ۶۳۴ مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع تیم های جوانان هلال احمر در این استان به ۵۴ هزار و ۱۵۲ نفر از هموطنان خدمات امدادی، بشردوستانه و آموزشی ارائه دادند.

وی از کسب مقام اول استانی پست نوروزی یادمان شهیدان غلامعلی زاده قائن و تیم سحاب سربیشه در طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر قائنات با ارائه خدمات به هشت هزار و ۹۰۰ مسافر نوروزی رتبه اول استان در این طرح رابه خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار