معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

کارگروه سواد پژوهشی ویژه دانش‌آموزان البرز فعالیت خود را آغاز کرد

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت به منظور غنی‌سازی سواد مالی دانش‌آموزان، کارگروه سواد پژوهشی البرز در ساحت تربیت اقتصادی حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه سواد پژوهشی ویژه دانش‌آموزان البرز فعالیت خود را آغاز کرد

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک خجسته میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده فرهنگیان، عنوان کرد: این کارگروه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال در یک اقدام خلاق و با توجه به نیاز روز تحت عنوان کارگروه سواد پژوهشی اداره تکنولوژی،گروه های آموزشی و بررسی محتوای استان البرز فعال شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگروه به تولید فیلم های آموزشی مرتبط خواهد پرداخت، بیان کرد: کارگروه سواد پژوهشی استان البرز با توجه به سند تحول بنیادین در قسمت ساحت اقتصادی شروع به تولید محتوای الکترونیکی برای آموزش ارتقا سواد مالی کودکان می کند.

حسینی اضافه کرد: کارگروه سواد پژوهشی با هدف غنی سازی اطلاعات مالی دانش آموزان در زمینه سواد مالی با توجه به ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای در اسناد بالادستی به تولید محتوا می پردازد.

وی ادامه داد: این کارگروه با تولید کلیپ و فیلم های آموزشی کوتاه مدت در هشت بخش با موضوعات سواد مالی برای کودکان فعالیت دارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: موضوعات این هشت بخش را تصمیم گیری مالی، برنامه ریزی برای پول، کسب پول، درآمد و برنامه ریزی برای خرج کردن، مسئولیت پذیری پولی، پس انداز کردن، سرمایه گذاری کردن و خرید مقایسه ای و بارگذاری این محتوا در کانال فن آوری آموزشی استان البرز ذکر کرد.

حسینی در پایان تصریح کرد: این کارگروه برای دسترسی و استفاده همکاران در سطح استان به صورت هفتگی فعالیت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار