اولین كارگروه پژوهشی با رویكرد آسیب شناسی در حوزه سواد آموزی برگزار شد

ارائه اطلاعات و راهكارهای مفید علمی برای تسهیل و تسریع روند سواد آموزی در جامعه از اهداف متعالی كارگروه پژوهشی آسیب شناسی علل عدم استقبال بعضی از گروهها ی محروم از سواد می باشد.

کد مطلب: ۴۶۷۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،معاونت سواد آموزی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران در نظر دارد طرح های پژوهشی آسیب شناسی علل عدم استقبال بعضی از گروهها ی محروم از سواد در برنامه های سواد آموزی و بررسی راهكار های مشاركت مردم در اجرای برنامه های سواد آموزی و بررسی میزان هم پوشانی كتب و آزمونهای دوره های سواد آموزی با اهداف مصوب هر دوره را اجرا نماید .

به همین منظور اولین كار گروه پژوهشی در حوزه سواد آموزی با رویكرد آسیب شناسی علل عدم استقبال بعضی از گروهها ی محروم از سواد در برنامه های سواد آموزی با حضور اعضاء متشكل از متخصصان علوم پژوهشی وآموزشی وروسای ادارات سواد آموزی مناطق 4-8-14-15-و18 در محل دفتر معاونت سواد آموزی اداره كل برگزار شد .

رئیس اداره واگذاری فعالیت های سواد آموزی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : انجام كارهای پژوهشی و تحقیقات میدانی زیر بنای تصمیمات مدیریتی در هر سازمان می باشد.بنابرین برای انجام فعالیت ها و وظایف بصورت علمی و درست نیازمند اطلاعات و تحقیقات علمی هستیم.

در ادامه جلسه با توجه به موضوعات مطروحه برای انجام كارهای پژوهشی ،مقدمات فعالیت ها از جمله ابزار مورد نیاز، جامعه آماری مورد بحث وبررسی قرار گرفت و هماهنگی های لازم با روسای سواد آموزی مناطق 4-8-14-15-و18 انجام گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار