استاندار سیستان و بلوچستان؛

ماه رمضان بهترین فرصت تربیتی در مدارس است

زاهدان(پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان گفت با توجه به آغاز فعالیت مدارس، ماه رمضان بهترین فرصت تربیتی در مدارس است که می توان با اجرای برنامه‌های پویای دینی، اخلاقی و فرهنگی محیطی سرشار از نشاط و معنویت را برای دانش آموزان ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان بهترین فرصت تربیتی در مدارس است

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان، آموزش و پرورش را مورد هدف هجمه ها و توطئه های خود قرار داده اند، باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای تقویت معنوی و اعتقادی دانش آموزان بهره گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان انس با قرآن را بهترین برنامه و فعالیت در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: خانواده ها نیز در کنار مدارس باید اهمیت ویژه ای به تربیت دینی و اعتقادی دانش آموزان بدهند و برای انجام این مهم از فرصت ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

کرمی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات و مدارس تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی سیستان و بلوچستان و وجود تفاوت محسوس در افق شهرهای این استان بهتر است ساعت کاری مدارس طبق روال گذشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر آسیب شناسی و ارائه راهکارها و طرح های عملی در شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: همه فعالیت ها و طرح هایی که در راستای توسعه و پیشرفت در این استان مطرح می شود باید کارشناسی شده باشد و قابلیت اجرایی داشته باشد تا استان را به نتیجه مطلوب برساند.

کرمی در بخش دیگری بر موضوع مهارت آموزی تاکید کرد و گفت: ایجاد مهارت در دانش آموزان به عنوان نیروی انسانی تاثیرگذار آینده کشور بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار