امام جمعه شهرستان اسلامشهر :

استقامت حضرت خدیجه (س) در راه تثبیت دین اسلام بسیارشگفت‌انگیز بود

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر گفت استقامت حضرت خدیجه (س) در راه تثبیت دین اسلام بسیار شگفت‌انگیز بود و برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی باید همان‌گونه عمل شود تا زمینه‌ساز حکومت برای ظهور امام زمان(عج) باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استقامت حضرت خدیجه (س) در راه تثبیت دین اسلام بسیارشگفت‌انگیز بود

حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده عقیل در حال برگزاری است، در سخنانی با گرامی‌داشت دوازدهم فروردین روز جمهوری‌اسلامی و سالگرد وفات حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: نخستین کسانی که به پیامبر اسلام ایمان آوردند، حضرت علی (ع) و حضرت خدیجه (س) بودند و پیامبر اسلام تمام احکام اسلام را به آنها آموزش داد.

وی در زمینه شخصیت حضرت خدیجه(س) بیان کرد: حضرت خدیجه (س) در دوران جاهلیت لقب طاهره گرفت و بسیار ساده زندگی کرد و از نظر اقتصادی کامل بودند و تمام ثروت خود را در راه دین اسلام خرج کرد.

امام جمعه اسلامشهر گفت: پیام زندگی حضرت خدیجه(س) برای زنان مسلمان این است که بانوان ما هم می‌توانند با رعایت عفت و پاکدامنی در جامعه نقش بسزایی در کلیه زمینه‌ها داشته باشند.

حجت الاسلام برقراری افزود:ما سرمایه‌های خوبی در دین اسلام داریم و باید قدر آن را بدانیم و از چهار زن برتر در قرآن‌کریم،حضرت مریم(س)، حضرت خدیجه(س)، حضرت زهرا(س) و آسیه همسر فرعون به عنوان الگوی دختران و زنان یادکرد.

وی خاطرنشان کرد: استقامت حضرت خدیجه (س) در راه تثبیت دین اسلام بسیار شگفت‌انگیز بود و ما هم در راستای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی باید همان گونه عمل کنیم تا زمینه‌ساز حکومت برای ظهور امام زمان(عج) باشیم.

شایان ذکر است،مراسم تفسیر کرسی قرآن‌کریم در طول ماه مبارک رمضان هر روز و پس از نماز ظهر و عصر در آستان امامزاده عقیل(ع) با تفسیر امام جمعه اسلامشهر در حال برگزاری است.

خبرنگاردانش‌آموز:نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار