آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرد؛

مدارس شهر تهران، آماده حضور دانش‌آموزان در روز ۱۴ فروردین هستند

تهران (پانا) - در راستای بازگشایی مدارس و آغاز آموزش حضوری در ١۴ فروردین ماه با تمهیدات انجام شده در آموزش و پرورش پایتخت؛ مدارس شهر تهران با برنامه‌های آموزشی مبتنی بر ساحت‌های تربیتی، با خلق فرصت‌های آموزشی و پرورشی پویا، با نشاط و مفرح، آماده حضور دانش‌آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شهر تهران، آماده حضور دانش‌آموزان در روز ۱۴ فروردین هستند

همزمان با ١۴ فروردین، بازگشایی دوباره مدارس بعد از تعطیلات نوروز و آغاز آموزش حضوری در مدارس، مراکز و فضاهای آموزشی در دستور کار است که با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و همکاری مدیران مناطق و مدارس؛ تمام مراکز آموزشی، پرورشی و تربیتی، در فضایی شاد و ایمن، آماده حضور پرشور دانش آموزان هستند.

بر این اساس، طبق اعلام مسئولان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش پایتخت در سال جدید، درخصوص ایجاد فرصت‌های متنوع یاددهی و یادگیری؛ طراحی و خلق مدارس تاب‌آور است که می‌تواند به رشد خلاقیت، مدیریت استرس، رشد هوش هیجانی، مهارت‌محوری در دانش‌آموزان و همکاران کمک کند. به همین منظور به دلیل تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و همچنین، ایام مبارک ماه رمضان، آماده‌سازی و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروز به صورت کاملا حضوری با برنامه‌های شاد و متنوع در دستور کار قرار گرفته و تمام مدارس آماده ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان عزیز هستند.

شایان ذکر است، مناطق نوزده‌گانه شهر تهران با مشارکت همکاران فرهنگی، اولیاء و دانش‌آموزان در فرآیند پاکسازی، زیباسازی و شاداب‌سازی محیط فیزیکی مدارس متناسب با بهار و رمضان اقدام کرده و مدارس پذیرای حضور پر شور دانش‌آموزان و همکاران ارجمند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار