پیام مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت روز 12 فروردین

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام  مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت روز 12 فروردین

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز پربرکت دوازدهم فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. در این روز، ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثریت مردم (۹۸/۲ درصد) تثبیت شد و رسما نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ملت مسلمان ایران تأیید شد.

همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : صبح گاه ۱۲ فروردین که روزنخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند .

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال ۱۴۰۲ و ایام ماه مبارک رمضان، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «سال مهار تورم، رشد تولید» شده است، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار