رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی هشدار داد

توقیف خودروهای متخلف و حادثه ساز

بیرجند (پانا)- رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از توقیف سیستمی خودروی رانندگان متخلف و پر خطر در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توقیف خودروهای متخلف و حادثه ساز

سرهنگ"علیرضا رضایی" در تشریح این خبر اظهار داشت: با عنایت به اینکه سرعت متوسط در جاده های استان خراسان جنوبی نسبت به میانگین کشوری بسیار بالا بوده و بیش از 20 درصد ترددها در جاده های استان دارای تخلف سرعت غیرمجاز می باشند که این مهم در بروز و افزایش شدت تصادفات و خسارات وارده نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: با برگزاری جلسه ستاد راهبری تصادفات و به دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با رانندگان دارای سرعت بحرانی برخورد و خودروی این افراد بصورت سیستمی توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: به جهت پیشگیری از بروز تصادفات و برخورد بازدارنده با متخلفین از مقررات راهنمایی و رانندگی، توقیف سیستمی رانندگان متخلف وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین با سرعت بیش از 110 کیلومتر بر ساعت 3 روز توقیف و وسایل نقلیه سبک با سرعت بیش از 130 تا 150 کیلومتر بر ساعت، 3 روز توقیف و وسایل نقلیه سبک با سرعت بیش از 150 کیلومتر بر ساعت، یک هفته توقیف خواهد شد.

سرهنگ رضایی در پایان ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می گذارند؛ خاطر نشان کرد: برابر دستور مقام قضائی ترخیص وسایل نقلیه متخلف فقط از طریق پلیس راه استان خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار