پذیرش ۹۵۵۸ مسافر درپایگاه های اسکان نوروزی اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از پذیرش ۹۵۵۸ مسافر در پایگاه‌های اسکان نوروزی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش  ۹۵۵۸  مسافر درپایگاه های اسکان نوروزی اردبیل

ترحم رستمی،معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در حاشیه بازدید از پایگاه های اسکان نواحی ۱ و ۲ اردبیل در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: در راستای تکریم از میهمانان فرهنگی کارشناسان این اداره کل بطور مستمر روند پذیرش مسافرین، امکانات مراکز پذیرش واسکان و همچنین رعایت مقررات اسکان را موردبررسی قرار می دهند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان برای پذیرش میهمانان نوروزی ۱۱۰ آموزشگاه با ۵۵۰ کلاس درس را تجهیز و آماده سازی کرده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان با بیان اینکه پذیرش به صورت حضوری و سامانه‌ای انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مسافران ورودی به اردبیل از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی و شهر تهران بوده است.

رستمی گفت: تلاش و سعی ما بر این است تا بهترین خدمات‌دهی را به مسافران نوروزی داشته باشیم و با حل مشکلات موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا کنون تعداد ۹ هزارو ۵۵۸نفر فرهنگی در قالب۲۶۶۳خانوار در پایگاه های اسکان نوروزی این استان پذیرش شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار